«Το αποτέλεσμα των εκλογών είναι κακό για το τόπο γιατί εκλέχτηκε η ίδια δημοτική αρχή με τον ίδιο δήμαρχο που γνωρίζουμε, όπως και τα “έργα” του. Μαζί με τους συνυποψήφιους/ες δώσαμε έναν αγώνα με αξιοπρέπεια, ανιδιοτέλεια, με ενότητα και αλληλοσεβασμό. Θα τον συνεχίσουμε από όποια θέση βρεθούμε γιατί δεν είμαστε περαστικοί ούτε τυχοδιώκτες, θέλουμε ένα καλύτερο μέλλον για την πόλη και για εμάς. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Ιάσονα και τους συνυποψήφιους για όλη την με αυταπάρνηση προεκλογική προσπάθεια, για τη συνεργασία και το ήθος που όλοι έδειξαν. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους και όλες που στήριξαν το συνδυασμό μας, όλους και όλες που με τίμησαν προσωπικά με την ψήφο τους. Θα ήθελα να ευχηθώ επίσης καλή επιτυχία σε όσους και όσες εκλεγούν, δεδομένου ότι δεν γνωρίζω ακόμη τα αποτελέσματα. Και να πούμε όλοι – όλες ότι θα σταθούμε ενωμένοι σαν γροθιά δίπλα στον Ιάσονα Αποστολάκη για να υπερασπιστούμε τα δίκαια του Βόλου και του κόσμου του. Ακόμη και αν αυτός ο κόσμος πλειοψηφικά εκφράζεται υπέρ του άρτου και του θεάματος, των Χριστουγεννιάτικων φωτισμών, των διακοσμητικών ανθέων εκατέρωθεν των οδών Ιάσονος και Δημητριάδος και των ψητών αρνιών το Πάσχα. Ξεχνώντας ή υποβαθμίζοντας όλα τα άλλα που ονομάζονται ποιότητα ζωής και πολιτισμός. Είμαστε εδώ, θα είμαστε εδώ, θα συνεργαστούμε με όλες τις υγιείς αυτοδιοικητικές δυνάμεις και θα αγωνιστούμε με επιμονή, μέχρι να πετύχουμε» αναφέρει το μέλος της Νομαρχιακής του ΣΥΡΙΖΑ Μαγνησίας, κ. Δημήτρης Δημητριάδης.
«Θέλουμε ένα καλύτερο μέλλον για την πόλη και για εμάς»
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































