Θετικό βήμα

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Η αναγκαιότητα για να γίνει αυτή η επιδημιολογική μελέτη είχε ξανασυζητηθεί εδώ και πολύ καιρό στην περιοχή μας. Όλοι προσλαμβάνουμε αυτή την πληροφορία και από τους γιατρούς, τον κόσμο. Η αγωνία είναι διάχυτη. Για να ξεκινήσει μια τέτοια μελέτη, να είναι σοβαρή και αδιαμφισβήτητη, γιατί αυτό είναι το σημαντικό, αφού μια τέτοια μελέτη θα είναι ένα εργαλείο πολύ βαρύ και μπορεί να χρησιμοποιηθεί από οποιονδήποτε για τον οποιοδήποτε σκοπό, γι αυτό πρέπει να είναι επιστημονικά κατοχυρωμένη. Είναι ένα θετικό βήμα η συζήτηση αυτή και έχει και κάτι πρωτόγνωρο, ότι πρώτη φορά συνεργάστηκαν αρκετοί φορείς, ακόμα και μέσα από το Πανεπιστήμιο, αλλά και της πόλης» ανέφερε, μιλώντας στο Ράδιο Ένα 102,5, ο διοικητής του Νοσοκομείου Βόλου, Ματθαίος Δραμητινός, μετά και την συμφωνία για την επιδημιολογική μελέτη νεοπλασιών στη Μαγνησία.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.