Τι γίνεται βρε παιδιά στη ΔΕΥΑΜΒ;

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Για τον κίνδυνο να χτυπήσουν Ρώσοι χάκερς κατά τη διάρκεια των εκλογών είχα ακούσει στο Mega πριν από λίγο καιρό. Οι Ρώσοι όμως, μέχρι τότε είπαν να «αποσταθεροποιήσουν», όχι τον Κυριάκο, αλλά τον Αχιλλέα. Έτσι διείσδυσαν στα συστήματα της ΔΕΥΑΜΒ και τα έκαναν άνω-κάτω. Όπως παρατηρώ τις τελευταίες ημέρες στο διαδίκτυο, συνδρομητές της δημοτικής επιχείρησης ύδρευσης έλαβαν λογαριασμούς στο κινητό τους όπου το όνομά τους έχει αντικατασταθεί με Ρώσικο! Τι γίνεται βρε παιδιά; Παίζει κάτι;

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.