Το «μπράβο» του Κώστα Γαργάλα στη δημοτική αρχή

Το μέλος του Δ.Σ. της ΔΕΥΑΜΒ και δημοτικός σύμβουλος των "Δρόμων Συνεργασίας" κ. Κώστας Γαργάλας
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Επιτέλους και μπράβο της. Η Δημοτική Αρχή όχι μόνο παράγει πολιτική, όχι μόνο αντιμετωπίζει αποτελεσματικά την κυκλοφορία στην πόλη, όχι μόνο εξαφάνισε το μποτιλιάρισμα στο κέντρο του Βόλου αλλά κάνει και εξαγωγή της πολιτικής της, διδάσκοντας παράλληλα και στους όμορους Δήμους πως ακριβώς να ενεργούν εφεξής. Το μποτιλιάρισμα που υπήρχε κατά την επιστροφή των εκδρομέων της Πρωτομαγιάς έφτανε στα Καλά Νερά και με λίγη προσπάθεια θα μπορούσε να επεκταθεί μέχρι την Άφησσο. Λίγη υπομονή χρειάζεται μόνο μέχρι του Αγίου Πνεύματος. Και πήγαν χαλάλι οι άοκνες και εργώδεις προσπάθειές της για την ολοκλήρωση και επέκταση του περιφερειακού μέχρι το Μαλάκι, για την παράκαμψη της Αγριάς, για τον κόμβο που μελετήθηκε και κατασκευάστηκε στο ύψος της ΑΓΕΤ με την κατάργηση των απαράδεκτων φαναριών που εμποδίζουν τη συνεχή ροή οχημάτων, για την έγκαιρη ολοκλήρωση των έργων αποχέτευσης της Αγριάς και για την πλήρη αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού στην πόλη του Βόλου και με βάση τις σύγχρονες αντιλήψεις και μελέτες που επί θητείας της εφαρμόστηκαν. Χαλάλι της λοιπόν και για το ταξίδι στον χρόνο που απλόχερα προσέφερε στους Δημότες και τους επισκέπτες της πόλης βαφτίζοντας και μετονομάζοντας την Πρωτομαγιά σε Πρωταπριλιά» σχολίαζε ειρωνικό ύφος ο δημοτικός σύμβουλος Βόλου, Κώστας Γαργάλας.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.