Σαν σήμερα, πριν από ένα χρόνο, κεκλεισμένων των θυρών και παρουσία ισχυρής αστυνομικής δύναμης που είχε παραταχθεί μπροστά από την κεντρική είσοδο του Δημαρχείου, συνεδρίασε το Δημοτικό Συμβούλιο Βόλου για το θέμα δημιουργίας μονάδας παραγωγής SRF. Έξω από το κτίριο είχαν συγκεντρωθεί περίπου 500 άτομα, εκπρόσωποι φορέων και συλλογικοτήτων, προκειμένου να εκφράσουν την αντίδρασή τους απέναντι στην απόφαση του Δήμου Βόλου να κατασκευάσει με χρηματοδότηση της Περιφέρειας εργοστάσιο που θα παράγει srf από σκουπίδια και θα το πουλάει για καύση. «Πέρσι, σαν σήμερα. Το πρόβλημα παραμένει ακόμα και σήμερα επίκαιρο όσο ποτέ» αναφέρει ο δημοτικός σύμβουλος Βόλου, κ. Θανάσης Ακρίβος.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































