Οι 336 θέσεις εργασίας με οκτάμηνα στο Δήμο Βόλου, δεν ήρθαν εξ ουρανού. Ο Βόλος και η Μαγνησία, μπορεί να αδικήθηκαν τα τελευταία χρόνια από την προηγούμενη και την σημερινή κυβέρνηση, αλλά ήρθε επιτέλους η ώρα μας ύστερα από τις πιέσεις που δέχθηκε από τους βουλευτές και ΜΜΕ η αναπληρωτής υπουργός κ. Αντωνοπούλου.
Τελικά, η κυβέρνηση κράτησε το λόγο της όταν είπε ότι την επόμενη φορά θα είμαστε σε κάποιο πρόγραμμα ανέργων και πλέον ο δήμος Βόλου, αλλά και όλοι οι δήμοι της Μαγνησίας θα έχουν την δυνατότητα να κάνουν προσλήψεις και ταυτόχρονα να ενισχύσουν τις δομές τους και να προσφέρουν καλύτερες υπηρεσίες στους δημότες του. Τα καλά της κυβέρνησης να τα λέμε και αυτά.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































