Αποκαρδιωτική είναι η εικόνα της εμπορικής αγοράς του Βόλου αυτό το διάστημα. Οι κεντρικοί εμπορικοί δρόμοι έχουν ελάχιστη κίνηση, όπως επίσης και τα περισσότερα καταστήματα, με τους ιδιοκτήτες τους να βλέπουν τις προσδοκίες τους να διαψεύδονται. Κάθε πέρυσι και καλύτερα για την τοπική εμπορική αγορά που φοβάται τα χειρότερα μετά το καλοκαίρι όταν θα αποσταλούν στους φορολογούμενους τα ειδοποιητήρια του ΕΝΦΙΑ, ενώ μετά τον Ιανουάριο θα πράγματα τα χειροτερέψουν κι άλλο λόγω της μείωσης των συντάξεων κατά 18%. Όπως επισημαίνει ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου, κ. Απόστολος Οντόπουλος «Εμείς οι έμποροι τρέμουμε των περικοπών των συντάξεων και της μείωσης του αφορολόγητου, καθώς όλο αυτό θα έχει αντίκτυπο στην αγορά. Έχουμε δει ότι όποτε μειώνονταν οι συντάξεις, υπήρξε άμεση επίπτωση στην αγορά. Θα πρέπει να βρούμε κάποιες εναλλακτικές πολιτικές ούτως ώστε να αντισταθμίσουμε αυτές τις απώλειες. Είμαστε κατά της λιτότητας, αλλά και όλων αυτών των πολιτικών, οι οποίες δεν μπόρεσαν να δώσουν στην αγορά έναν καινούργιο βηματισμό».
Τρέμουν τις περικοπές στις συντάξεις οι έμποροι
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































