Κάντε το εικόνα και πείτε μου αν αφορά σε μια σύγχρονη πόλη όπως ο Βόλος ή σε κάποια άλλη όπου παλεύουν ακόμη για τα αυτονόητα. Ποια είναι αυτή η εικόνα; Προχθές Κυριακή στην εμπορική αγορά της πόλης, στους δρόμους επικρατεί κυκλοφοριακό κομφούζιο και συγκεκριμένα στην οδό Ιωλκού. Διπλοπαρκαρισμένα αυτοκίνητα και οι οδηγοί ψωνίζουν αμέριμνοι στα καταστήματα. Η τροχονόμος αγνοεί τις εξόφθαλμες παραβάσεις και ρυθμίζει την κυκλοφορία στη διάβαση πεζών στο ύψος της Ερμού! Αν πρέπει να τοποθετούμε τροχονόμο για να σταματούν τα αυτοκίνητα στις διαβάσεις, έχουμε σοβαρό πρόβλημα ως πολίτες. Τίποτ’ άλλο δεν σας λέω.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































