Η απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου, για ελεύθερες, ομαδικές απολύσεις, είναι γεγονός ότι προβλημάτισε τους εργαζόμενους όλης της χώρας, αλλά κυρίως τους δικούς μας εργαζόμενους, στην ΑΓΕΤ. Πριν από λίγους μήνες, η εταιρία είχε μιλήσει για 60 απολύσεις από το εργοστάσιο στο Βόλο, το οποίο ολοένα και συρρικνώνεται. Αν γίνει, χωρίς εθελούσια έξοδο, τότε υπάρχει μεγάλο πρόβλημα. Περιμένουμε διευκρινήσεις.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.


































