Απ. Μούσιος: «Με βάση το επιδημιολογικό φορτίο η επιστροφή μαθητών στις τάξεις»

Ο πρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας Απ. Μούσιος
"Βασικά τα ζητήματα της κτηριακής υποδομής για την τήρηση του πρωτοκόλλου του ΕΟΔΥ"

Το ερώτημα του πότε και υπό ποιες συνθήκες μπορούν να επιστρέψουν οι μαθητές στις σχολικές αίθουσες παραμένει στο επίκεντρο, με τον πρόεδρο των δασκάλων Μαγνησίας, Απόστολο Μούσιο να τονίζει, μιλώντας στο Ράδιο Ένα 102,5 και στον Γιώργο Καρεκλίδη όταν λυθούν τα προβλήματα των σχολικών μονάδων και εφαρμόζεται πλήρως το πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ, αυτό μπορεί να γίνει τουλάχιστον σε περιοχές με χαμηλό επιδημιολογικό φορτίο.
Επισημαίνοντας ότι ο φυσικός χώρος των μαθητών είναι η σχολική τάξη, ο κ. Μούσιος ανέφερε ότι παραμένουν στο προσκήνιο βασικά θέματα που αφορούν την κτηριακή υποδομή σε κάποιες σχολικές μονάδες και θα πρέπει να εξασφαλιστεί η υγεία μαθητών και εκπαιδευτικών για να επανέλθουν στην κανονικότητα της δια ζώσης εκπαίδευσης. «Η τηλεκπαίδευση δεν μπορεί να αντικαταστήσει τη δια ζώσης εκπαίδευσης όπως αναφέρουν και πανεπιστημιακοί, ενώ η μαθησιακή διαδικασία δεν είναι τόσο αποτελεσματική. Πρέπει να επανέλθουν στο σχολείο όσο το δυνατόν συντομότερο με πλήρη και αυστηρή εφαρμογή του πρωτοκόλλου του ΕΟΔΥ» σημείωσε ο πρόεδρος των δασκάλων και συμπλήρωσε ότι το ποσοστό μετάδοσης του ιικού φορτίου μέσα σε σχολικές μονάδες ήταν πολύ μικρό στις μονάδες της Μαγνησίας, και το ίδιο ποσοστό της τάξης του 1% ήταν και για τους εκπαιδευτικούς. «Η μετάδοση γινόταν από το οικογενειακό περιβάλλον και μεταφερόταν στη σχολική μονάδα. Βέβαια, σχεδόν κανείς δεν φεύγει όταν φέρνει τα παιδιά στο σχολείο άμεσα, και υπάρχουν κοινωνικές συναναστροφές και αυτό μπορεί να αυξήσει την μετάδοση του ιού» σημείωσε επίσης.

«Να γίνει μία αξιολόγηση»

Να ανοίξουν λοιπόν τα σχολεία πότε; Σύμφωνα με τον κο Μούσιο, θα πρέπει να γίνει μία αξιολόγηση όταν θα είμαστε κοντά στο άνοιγμα των σχολικών μονάδων. «Σε μία περιοχή με αυξημένο επιδημιολογικό φορτίο είναι δύσκολο ν’ ανοίξουν οι σχολικές μονάδες. Σε άλλη με μικρό επιδημιολογικό φορτίο μπορούν ν’ ανοίξουν και αναλόγως να ληφθούν οι αποφάσεις» τόνισε χαρακτηριστικά.
Ωστόσο και ο ίδιος παραδέχθηκε ότι υπάρχει πρόβλημα με τη μαθησιακή διαδικασία, αφού ακόμη και η τηλεκπαίδευση αυξάνει τις ανισότητες ανάμεσα στα παιδιά, με βάση και τις δυνατότητες πρόσβασης σ’ αυτήν. «Συγχρόνως μέσω της τηλεκπαίδευσης έχουν μειωθεί και τα εκπαιδευτικά αντικείμενα. Αυτά είναι προβλήματα που πρέπει να επιλυθούν αλλά σεμία τέτοια πραγματικότητα είναι δύσκολο να τα ξεπεράσουμε. Οπότε πρέπει να παρθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα και με αυστηρή τήρηση του πρωτοκόλλου του ΕΟΔΥ να επανέλθουν τα παιδιά στις τάξεις. Είδαμε ότι τα παιδιά τήρησαν τα μέτρα όσο τα σχολεία ήταν ανοιχτά» κατέληξε ο κ. Μούσιος.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.