«Εάν η Θεσσαλία αποκτήσει το δικό της τουριστικό brand name θα αναδειχθεί σε κορυφαίο προορισμό»

«Εάν η Θεσσαλία αποκτήσει το δικό της τουριστικό brand name θα αναδειχθεί σε κορυφαίο προορισμό»
Ο Πρόεδρος της Αμερικάνικης Ένωσης Ταξιδιωτικών Συμβούλων (ASTA), στο magnesianews.gr

Βασικός παράγοντας ανάπτυξης και ενίσχυσης της οικονομίας, στη χώρα μας, είναι ο τουρισμός και στόχος είναι να προσελκύσουμε ακόμα περισσότερους Αμερικανούς τουρίστες, σύμφωνα με τον Πρόεδρο της Αμερικάνικης Ένωσης Ταξιδιωτικών Συμβούλων (ASTA) για την περιοχή της Ελλάδας – Κύπρου και διευθυντή του φορέα «Choose Crete», που μιλά στην «Επόμενη Μέρα».
Σύμφωνα με τον άνθρωπο που έχει διαγράψει μια μακρά και επιτυχημένη πορεία στον τομέα της προώθησης του ελληνικού τουριστικού προϊόντος για πάνω από μια 15ετία, με πολύ επιτυχημένες εκδηλώσεις και εκθέσεις σε όλες τις σκανδιναβικές χώρες, την Πολωνία, τη Ρουμανία, την Κύπρο, αλλά και στις ΗΠΑ., «η Αμερικάνικη αγορά δυνητικά θα μπορούσε να γίνει η μεγαλύτερη αγορά για την χώρα μας», ωστόσο, ταυτόχρονα και γενικότερα γα τον τουρισμό, απαιτούνται συνέργειες και με τους ιδιωτικούς φορείς ούτως ώστε να υπάρξει μεγαλύτερη δυναμική.
Όπως τονίζει ο κ. Μπαμπάνης, θα πρέπει οι αρμόδιοι να παρακολουθούν στενά τις νέες τάσεις στο τουριστικό marketing, ενώ σε ό,τι αφορά στη Θεσσαλία, εάν αποκτήσει το δικό της τουριστικό brand name, θα αναδειχθεί σε κορυφαίο
προορισμό. Σύμφωνα με τον ίδιο πάντως, και σε σχέση με τους στόχους τους οποίους, θα πρέπει να έχουν οι πολιτικοί για τον τουρισμό όχι μόνο του μέλλοντος, αλλά και μέσα στην επόμενη τετραετία, «διαρκής στόχος των αρμόδιων πολιτικών φορέων θα πρέπει να είναι η αδιάλειπτη συνεργασία με τον ιδιωτικό τομέα».

Συνέντευξη στον ΗΛΙΑ ΚΟΥΤΣΕΡΗ

Ως πρόεδρος του Chapter Ελλάδας και Κύπρου της ASTA (AMERICAN SOCIETY OF TRAVEL ADVISORS), ποιοι είναι οι στόχοι για την συγκεκριμένη τουριστική αγορά, αλλά και ποιο ίσως το όνειρό σας;

-Στόχος είναι να προσελκύσουμε ακόμα περισσότερους Αμερικανούς τουρίστες από αυτήν την διαρκώς αναπτυσσόμενη αγορά, να γνωρίσουμε σε αυτούς, άγνωστους μέχρι τώρα προορισμούς στη χώρα μας και επίσης να τους κατευθύνουμε σε ειδικές μορφές τουρισμού. Όνειρό μου είναι να υπάρξουν καθ’ όλη την διάρκεια του έτους περισσότερες απευθείας πτήσεις από διαφορετικές Πολιτείες της Αμερικής. Επίσης ιδανική θα ήταν μια διαρκής εκπαίδευση των τουριστικών πρακτόρων σε ότι αφορά τον προορισμό “Ελλάδα”.

Πόσο σημαντική είναι η αμερικανική αγορά για την Ελλάδα και πως μπορεί να μεταφραστεί σε αριθμούς; Υπάρχει ο χώρος και ο χρόνος να έρθουν επιπλέον Αμερικάνοι στην Ελλάδα;

-Η Αμερικάνικη αγορά δυνητικά θα μπορούσε να γίνει η μεγαλύτερη αγορά για την χώρα μας. Προς το παρόν επισκέφθηκαν την Ελλάδα πάνω από 1.000.000 Αμερικανοί τουρίστες με τον αριθμό αυτό να μπορεί να φτάσει τα
2.000.000 μέσα στα επόμενα 3 χρόνια, εφόσον γίνουν συντονισμένες ενέργειες.

Πως μπορεί να βελτιστοποιηθεί το αποτέλεσμα της προβολής, ώστε να τονώσουμε τον τουρισμό από την Αμερική

-Σίγουρα ο ΕΟΤ είναι ο κυρίαρχος σε ό,τι αφορά στην προβολή της χώρας μας και καταβάλλει τεράστια προσπάθεια για να επιτύχει αυτόν τον στόχο. Ταυτόχρονα απαιτούνται συνέργειες και με τους ιδιωτικούς φορείς ούτως ώστε να υπάρξει μεγαλύτερη δυναμική.

Πέρα απ΄την αμερικάνικη αγορά, επειδή είστε απ΄τους ανθρώπους του τουρισμού με γνώσεις, τι θεωρείτε ότι πρέπει επιπλέον να κάνει η χώρα μας, ώστε να προσελκύσει τουρίστες

-Θα πρέπει οι αρμόδιοι να παρακολουθούν στενά τις νέες τάσεις στο τουριστικό marketing και ταυτόχρονα να διατηρήσουμε όλοι, την διαπροσωπική επαφή με τους ανθρώπους του τουρισμού, έχοντας σαν κύριες
αρχές μας την φιλοξενία, την αυθεντικότητα και την ανθρώπινη επαφή που χαρακτηρίζουν την χώρα μας.

Η δημιουργία ενός δυνατού τουριστικού brand για την περιοχή όπως της Θεσσαλίας πόσο ρόλο μπορεί να παίξει και στην περίπτωσή μας, τι θα πρέπει να σηματοδοτεί;

-Η περιοχή της Θεσσαλίας διαθέτει μοναδικούς πολιτιστικούς και τουριστικούς θησαυρούς, απλώς ποτέ δεν βρέθηκαν οι μηχανισμοί ώστε αυτοί να γίνουν γνωστοί σε ένα ευρύτερο τουριστικό κοινό. Εάν η Θεσσαλία
αποκτήσει το δικό της τουριστικό brand name θα αναδειχθεί σε κορυφαίο προορισμό.

Ένα μεγάλο βάρος της όλης προσπάθειας είχατε πει κάποτε, ότι πέφτει και στις πλάτες των τουριστικών πρακτόρων. Εξακολουθεί να ισχύει; Ποιοι άλλοι πρέπει να συμβάλλουν;

-Οι τουριστικοί πράκτορες είναι αυτοί που σηκώνουν ένα μεγάλο ποσοστό του βάρους αυτής της προσπάθειας. Πρέπει να συμβάλλουν οπωσδήποτε και οι ξενοδόχοι, αλλά την μεγαλύτερη ευθύνη για την προβολή του κάθε
προορισμού την έχει η τοπική αυτοδιοίκηση και η αρμόδια Περιφέρεια.

Μιας που έχουμε μπροστά μας τις εκλογές, ποιους στόχους θεωρείτε ότι θα πρέπει να έχουν οι πολιτικοί για τον τουρισμό όχι μόνο του μέλλοντος, αλλά και μέσα στην επόμενη τετραετία;

-Διαρκής στόχος των αρμόδιων πολιτικών φορέων θα πρέπει να είναι η αδιάλειπτη συνεργασία με τον ιδιωτικό τομέα, πράκτορες, ξενοδόχους και όλα τα συναφή με τον τουρισμό επαγγέλματα για να μπορούν μέσω αυτών να
είναι συνεχώς ενήμεροι για τις πραγματικές ανάγκες και τάσεις του κλάδου.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.