Κ. Γενηδούνιας: Μεγάλες προοπτικές ανάπτυξης του Βόλου, με την έλευση και της ηλεκτροκίνησης

Αποκαταστάθηκαν προβλήματα με δρομολόγια και ανταποκρίσεις τρένων με τη Μαγνησία

Η πράσινη οικονομία, που προωθείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση είναι συνυφασμένη με τον σιδηρόδρομο και την ανάπτυξή του, τόνισε μιλώντας στο Ράδιο ΕΝΑ και στον Ηλία Κουτσερή, ο πρόεδρος του Σωματείου των Μηχανοδηγών του ΟΣΕ κ. Κώστας Γενηδούνιας. Ο ίδιος αναφερόμενος στον Βόλο, υπογράμμισε τις μεγάλες προοπτικές εξέλιξης και ανάπτυξής του, με την έλευση και της ηλεκτροκίνησης, υποστηρίζοντας πως όταν ολοκληρωθεί η σύνδεση με τον άξονα Αθήνας- Θεσσαλονίκης, τότε θα ενισχυθούν τα δρομολόγια, αλλά και θα “ανοίξουν” και νέες θέσεις εργασίας.

Τον Οκτώβριο θα ψηφιστεί η σύμβαση από τη Βουλή
Ο πρόεδρος των μηχανοδηγών του ΟΣΕ, επεσήμανε πως για τον Βόλο το μεγάλο ζητούμενο είναι η σύνδεσή του με ηλεκτροκίνηση με τον άξονα Αθήνα- Θεσσαλονίκη . “Έχουμε πληροφορηθεί ότι μέσα στον Οκτώβριο θα ψηφιστεί η σύμβαση από τη Βουλή για να προχωρήσει ο διαγωνισμός. Ελπίζουμε την επόμενη τριετία επιτέλους να προχωρήσει αυτό. Το ακούμε από το 2004. Είναι κάτι που όταν ολοκληρωθεί θα δώσει νέα πνοή στο δίκτυο και θα μπορέσει να βοηθήσει στην ανάπτυξη και την πύκνωση των δρομολογίων που είναι το ζητούμενο για το επιβατικό κοινό”, σημείωσε ο κ. Γενηδούνιας.

Θα δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας
Προσέθεσε δε, πως η ανάπτυξη του σιδηρόδρομου θα “ανοίξει” και νέες θέσεις εργασίας, καθώς τα δρομολόγια θα πυκνώσουν και θα γίνει ευκολότερη και η πρόσβαση του ηλεκτροκίνητου τροχαίου υλικού στον Βόλο.
“Έχετε πολύ καλές εγκαταστάσεις στον Βόλο και μπορεί να έχετε εδώ το τροχαίο υλικό για να συντηρείται. Όσο αναπτύσσεται ο σιδηρόδρομος, τόσο είναι πιο χρήσιμος για το κοινωνικό σύνολο και ανοίγει καινούργιες θέσεις εργασίας”, είπε ο κ. Γενηδούνιας σχολιάζοντας πως οι μηχανοδηγοί πιστεύουν ότι ο σιδηρόδρομος μπορεί να δημιουργήσει τεράστια αναπτυξιακή δυνατότητα σε μια περιοχή.
Σημείωσε δε πως η πράσινη ανάπτυξη είναι συνυφασμένη με τον σιδηρόδρομο και αναφέρθηκε στο Ταμείο Ανάκαμψης το οποίο κατευθύνει ένα πολύ σημαντικό μέρος του στην πράσινη οικονομία. “Πράσινη οικονομία στην Ευρώπη είναι ο σιδηρόδρομος”, τόνισε χαρακτηριστικά συμπληρώνοντας πως όπου πηγαίνει ο σιδηρόδρομος και αναπτύσσεται, αλλάζει το τοπίο.
Βέβαια, σημείωσε πως η κυβέρνηση αλλά και η τοπική αυτοδιοίκηση πρέπει να καταβάλει προσπάθειες και να πείσει και τους επαγγελματίες κάθε περιοχής ότι ο σιδηρόδρομος είναι το κύριο μεταφορικό μέσο, που μπορεί να λειτουργήσει με τις συνδυασμένες μεταφορές και να διοχετεύσει παντού τον κόσμο και τόνισε πως “έχουμε ένα λιμάνι με βαριά βιομηχανία και δεν έχουμε σιδηροδρομικές μεταφορεύς. Αυτό δύσκολα το συναντάς στην Ευρώπη”.

Αποκαταστάθηκαν τα προβλήματα με τα δρομολόγια στη Μαγνησία
Στο μεταξύ ο κ. Γενηδούνιας επεσήμανε πως μετά την αναστάτωση που έφερε η πανδημία και στον ΟΣΕ και τα δρομολόγιά του, με τις επισημάνσεις των επιβατών και την πίεση που άσκησαν οι μηχανοδηγοί, πολλά προβλήματα αποκαταστάθηκαν. Έφερε ως παράδειγμα τις παρεμβάσεις που έγιναν για να είναι πιο εύκολες οι ανταποκρίσεις με τρένα προς τη Θεσσαλονίκη και την Αθήνα, καθώς οι επιβάτες του Βόλου, για μόλις δέκα λεπτά έχαναν την ανταπόκριση στη Λάρισα του Προαστιακού προς Θεσσαλονίκη.
Αυτή ήταν και η πιο πρόσφατη παρέμβαση των μηχανοδηγών με τον κ. Γενηδούνια να σημειώνει ότι ” πολλά αιτήματά μας έγιναν δεκτά από την ΤΡΕΝΟΣΕ. Το τελευταίο ήταν ότι από την Κυριακή το τελευταίο τρένο που θα φεύγει από Βόλο θα αναχωρεί νωρίτερα για να γίνεται ανταπόκριση στη Λάρισα με τον προαστιακό για Θεσσαλονίκη, γιατί ο κόσμος έχανε την ανταπόκριση για δέκα λεπτά”, ενώ τόνισε πως οι μηχανοδηγοί είναι πάντα δίπλα στο επιβατικό κοινό και μεταφέρουν τις προτάσεις τους και τα προβλήματα που βιώνουν, ώστε να βρίσκονται λύσεις για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.