Έσπασαν τα γραφεία του Κινήματος στην Καλαμπάκα

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Δεύτερη νύχτα βανδαλισμών στα γραφεία του ΚΙ.ΔΗ.ΣΟ., καθώς μετά από αυτά των Τρικάλων, άγνωστοι επιτέθηκαν και σε αυτά της Καλαμπάκας…

Όπως καταγράφει το trikalavoice.gr οι άγνωστοι δράστες έσπασαν τα ξημερώματα της Κυριακής τις τζαμαρίες από το εκλογικό κέντρο του Κινήματος στο κέντρο της Καλαμπάκας. Ανάλογο περιστατικό συνέβη και αργά το βράδυ της Παρασκευής στην πόλη των Τρικάλων. Μέλη και φίλοι του Κινήματος λένε ότι «ο αγώνας δε σταματάει και τέτοιες πράξεις δεν μας τρομάζουν».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.