67χρονος αρνείται να διασωληνωθεί

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Από κορονοϊό νοσεί 67χρονος κρατούμενος των Φυλακών Λάρισας, ο οποίος δεν έχει εμβολιαστεί.

Ο 67χρονος προς το παρόν νοσηλεύεται στη Μονάδα Αρνητικής Πίεσης, αφού -σύμφωνα με πληροφορίες της «Ε»- αρνείται τις έντονες συστάσεις της ιατρικής κοινότητας του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Λάρισας να διασωληνωθεί.

Στάση με την οποία δείχνει να συμφωνεί και μεγάλος αριθμός μελών της οικογένειάς του, που παρακολουθεί με ανησυχία τις εξελίξεις γύρω από την κατάσταση της υγείας του δικού της ανθρώπου, παραμένοντας στον χώρο του Νοσοκομείου.

Πηγή: Ελευθερία

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.