Έκλεψε δύο πορτοφόλια από καφετέρια

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Συνελήφθη, χθες (26-10-2021) το πρωί στη Λάρισα, από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Λάρισας, ένας ημεδαπός, διότι μετέβη σε κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος (καφετέρια) και εκμεταλλευόμενος την απουσία υπαλλήλου που εργαζόταν στον εξωτερικό χώρο, αφαίρεσε από τσαντάκι δύο πορτοφόλια που περιείχαν συνολικά το χρηματικό ποσό των -1.180- ευρώ, μία άδεια ικανότητας οδήγησης, τρεις κάρτες ανάληψης χρημάτων και διάφορες άλλες κάρτες.

Επιπλέον, ο δράστης προσπάθησε να διαφύγει της σύλληψης, ωστόσο ακινητοποιήθηκε από τους αστυνομικούς.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.