Καλογιάννης: Στα όριά τους τα νοσοκομεία της Λάρισας – Να χρησιμοποιηθεί και το Στρατιωτικό Νοσοκομείο

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Στην δύσκολη επιδημιολογική κατάσταση που επικρατεί στην πόλη αναφέρθηκε σε δηλώσεις του ο δήμαρχος Λαρισαίων Απόστολος Καλογιάννης.

Εν αναμονή της συζήτησης που θα γίνει στο πλαίσιο της σημερινής συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου ο κ. Καλογιάννης επισήμανε ότι θα διευκρινιστεί με ακρίβεια η κατάσταση στην οποία βρίσκονται οι μονάδες υγείας που έχουν την έδρα τους στην πόλη.

Με βάση, όμως, την εικόνα που έχει σχηματιστεί ο δήμαρχος Λαρισαίων δήλωσε πως «το Σύστημα Υγείας βρίσκεται στα όριά του, ενώ ασθενείς από τη Λάρισα μεταφέρονται στις ΜΕΘ άλλων νοσοκομείων».

Παράλληλα, έθεσε την ανάγκη να χρησιμοποιηθεί, έστω και τώρα, το Στρατιωτικό Νοσοκομείο Λάρισας στη μάχη που δίνεται με τις υγειονομικές επιπτώσεις της πανδημίας.

Αναλυτικά, οι δηλώσεις του Απ. Καλογιάννη:

Πηγή: Larissanet.gr

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.