Ξεκίνησε το πρωί της Δευτέρας η δειγματοληψία στον οικισμό Ρομά της Νέας Σμύρνης, στη Λάρισα, σε εφαρμογή των αποφάσεων που ελήφθησαν χθες σε σύσκεψη στην Περιφέρεια Θεσσαλίας.
Από την όλη διαδικασία αναμένεται να ληφθούν περίπου 100 δείγματα τόσο στο πλαίσιο ιχνηλάτησης των πρόσφατων κρουσμάτων που βρέθηκαν θετικά στον κορωνοϊό, όσο και σε τυχαίο τμήμα πληθυσμού.
Την δειγματοληψία διενεργούν τρία συνεργεία – δύο από τον ΕΟΔΥ και ένα από την Διεύθυνση Υγιεινής της Περιφέρειας Θεσσαλίας – ενώ τα αποτελέσματα αναμένονται με ενδιαφέρον.
Πηγή: Larissanet.gr
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































