«Αδειάζουν» τον πρόεδρο των εργαζομένων στο Νοσοκομείο

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
ΔΑΚΕ και Δημοκρατική παράταξη για τη συλλογή υπογραφών παραμονής της Διοίκησης

«Αδειάζουν» τον πρόεδρο του Συλλόγου Εργαζομένων στο Νοσοκομείο Βόλου, ΔΑΚΕ και Δημοκρατική παράταξη, σχετικά με ανακοίνωση που εξέδωσε το Σωματείο, για το θέμα των υπομνημάτων συλλογής υπογραφών για παραμονή της Διοίκησης στην ηγεσία του νοσηλευτικού ιδρύματος.

Η Διοίκηση του Συλλόγου Εργαζομένων στην ανακοίνωσή της χθές, τόνισε ότι δεν έχει σχέση με τα υπομνήματα που κατέθεσαν στο υπουργείο Υγείας, τόσο του συλλόγου ευπαθών ομάδων, όσο και γιατρών και εργαζομένων στο «Αχιλλοπούλειο» και, αφού εκφράζει ενστάσεις σχετικά με όσα αναφέρονται στα υπομνήματα και κάνει αναδρομή στις αξιολογήσεις, τονίζει τις αξιώσεις του για προσλήψεις, ζητά άμεση καταβολή των δεδουλευμένων νυχτερινών και εξαιρέσιμων στα οποία υπήρχε περικοπή λόγο έλλειψης χρημάτων και την καταβολή της περικοπής της υπερωριακής απασχόλησης που έγινε από την προηγουμένη Διοίκηση του Νοσοκομείου. Κλείνοντας, η Διοίκηση του Συλλόγου ευχαριστεί μόνο τον αναπληρωτή Διοικητή του Νοσοκομείου Βόλου Χαρ. Μπαλή (ΝΔ) και όχι τον διοικητή Κ. Καραμπάτσα (ΠΑΣΟΚ).

H γραμματέας της ΔΑΚΕ
Σε ανακοίνωσή της , η Λεμονιά Πατρώνη γραμματέας της ΔΑΚΕ εργαζομένων στο Νοσοκομείο και εκπρόσωπος των εργαζομένων στο Διοικητικό Συμβούλιο του Νοσοκομείου, δηλώνει ότι η παράταξη της ΔΑΚΕ ουδεμία συμμετοχή είχε στην αναφερόμενη ως ανακοίνωση του Συλλόγου Εργαζομένων.
«Και εγώ, αλλά και δεκάδες μέλη της παράταξης, αλλά και στελέχη από όλους τους χώρους, χωρίς πολιτικό σκεπτικό, αλλά με γνώμονα μόνο το έργο και την προσφορά της διοίκησης στο νοσοκομείο και στην πόλη, υπογράψαμε το κείμενο στήριξης προς την κατά γενική ομολογία απόλυτα επιτυχημένη διοίκηση του νοσοκομείου μας. Και το πράξαμε αυτό ο καθένας μας με τη θέλησή του, αυθόρμητα και έξω από κομματικές λογικές για να αναγνωρίσουμε το οφθαλμοφανές και πανθομολογούμενο έργο της διοίκησης του Γ.Ν. Βόλου», τονίζει.

Αφού προσθέτει ότι ουδέποτε η ΔΑΚΕ έλαβε ως παράταξη κάποια συλλογική απόφαση υπέρ ή κατά κειμένου ή πρωτοβουλίας, η κα Πατρώνη, καταλήγει ότι «οι προσωπικές εμμονές και οι αυθαίρετες πρωτοβουλίες, εκφράζουν συνεπώς πρόσωπα μεμονωμένα, που προφανώς δικαιούνται να έχουν την άποψή τους, αλλά όχι και να οικειοποιούνται παρατάξεις και σωματεία».
Από την πλευρά τους τα μέλη της «Δημοκρατικής Παράταξης» Φούλη Τσιώμου, Λεων. Αναστασίου και Κατερίνα Χαρανά, τονίζουν ότι η φερόμενη ως ανακοίνωση του Συλλόγου Εργαζομένων, ουδεμία σχέση έχει με το συλλογικό όργανο, το οποίο ουδέποτε συνήλθε για το ζήτημα αυτό.
Τονίζουν δε ότι αν εκφράζει τα τέσσερα μέλη της ΔΑΚΕ ή κάποια απ’ αυτά, μένει να διευκρινιστεί από τους ίδιους.
«Σε ό,τι μας αφορά, θεωρούμε αυτονόητο δικαίωμα του κάθε εργαζομένου του νοσοκομείου, εφόσον το πιστεύει, να συνυπογράψει το υπόμνημα που εξαίρει το έργο της διοίκησης, από τη στιγμή μάλιστα που η πρωτοβουλία αυτή είχε απήχηση σε εκατοντάδες συναδέλφους και πολλούς φορείς της πόλης», αναφέρουν τα τρία μέλη της Διοίκησης.

Δήλωση- απάντηση του προέδρου
Σε δήλωση- απάντηση χθες βράδυ, ο πρόεδρος των εργαζομένων του Αχιλλοπουλείου Νοσοκομείου Βόλου, Ιωάννης Γιαννακός, αναφέρει: «Ύστερα από τις δηλώσεις της κυρίας Λεμονιάς Πατρώνη σχετικά με την παραμονή του Διοικητού του Νοσοκομείου Βόλου, σας αναφέρω ότι εκφράζει προσωπικές της απόψεις. Συμμετέχει στο Δ.Σ. του νοσοκομείου Βόλου ως εκπρόσωπος των εργαζομένων. Αυτό, όμως δε της δίνει το δικαίωμα να καπηλεύεται την συνδικαλιστική παράταξη της ΔΑΚΕ που την εξέλεξε στην παραπάνω θέση. Σε ότι αφορά στο θέμα της διοίκησης δε μας αφορούν τα πρόσωπα αλλά τα έργα που επιτελούν».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.