Σε μια σημαντική πρωτοβουλία προχώρησε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
του 19ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου σε συνεργασία με τη διεύθυνση και τους δασκάλους του σχολείου, προκειμένου να ενισχύσει την αντίληψη των μαθητών και μαθητριών, στο θέμα της υγιεινής διατροφής.
Σε συνεργασία με τον Αγροτικό Συνεταιρισμό Ζαγοράς, διένειμε δωρεάν την περασμένη Τετάρτη, ποσότητες μήλων Ζαγορίν σε όλους τους μαθητές. Τόσο οι μαθητές, όσοι και οι γονείς – κηδεμόνες τους αγκάλιασαν την προσπάθεια του συλλόγου και είχαν την ευκαιρία να γευθούν τα ξακουστά μήλα της Ζαγοράς, τα οποία εξάγονται σε πολλές περιοχές του κόσμου.
Σύμφωνα με το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 19ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου, στόχος της προσπάθειας, που θα συνεχιστεί και με άλλες εκδηλώσεις και πρωτοβουλίες, είναι οι μαθητές να χρησιμοποιούν υγιεινές τροφές στην καθημερινή τους διατροφή, αλλά και να προτιμούν τοπικά προϊόντα, τα οποία είναι κορυφαία στο είδος τους.
Διανομή μήλων Ζαγοράς στο 19ο Δημοτικό Σχολείο Βόλου
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































