Για κατοχή μικροποσότητας ναρκωτικών συνελήφθησαν δύο Έλληνες 21 και 30 ετών από αστυνομικούς της ΟΠΚΕ, χθες, δεύτερη ημέρα του Πάσχα.
Μετά από αστυνομικό έλεγχο οι δύο άντρες κατελήφθησαν από τους αστυνομικούς να έχουν στην κατοχή τους δύο αυτοσχέδια τσιγαριλίκια καπνού και κάνναβης.
Στο μεταξύ από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Βόλου συνελήφθη ένας 23χρονος Αλβανός, διότι βρισκόταν στη χώρα μας χωρίς ταξιδιωτικά έγγραφα.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































