Εθελοντική αιμοδοσία σήμερα από τις 8:30 το πρωί μέχρι τις 12.30 το μεσημέρι στο 8ο Γυμνάσιο Βόλου, ανοικτή σε όλους τους συμπολίτες. Στόχος είναι να πραγματοποιηθεί εθελοντική αιμοδοσία με τη συμμετοχή εκπαιδευτικών, γονέων των μαθητών του σχολείου και όποιων άλλων επιθυμούν να προσφέρουν αίμα. Σύμφωνα με όσα δήλωσε στο «Ράδιο-Ένα 102,5», η εκπρόσωπος της οργάνωσης «ΦΛΟΓΑ» Μαγνησίας, κα Ντίνα Τριανταφύλλου, το σχολείο ανέπτυξε σημαντική πρωτοβουλία πρόσφατα, παρουσιάζοντας παράσταση, τα έσοδα της οποίας πήγαν στο ταμείο της ΦΛΟΓΑΣ. Τώρα, πρόκειται για μια ανάλογη πρωτοβουλία και ο Διευθυντής, ο σύλλογος των καθηγητών και ο σύλλογος των κηδεμόνων του 8ου Γυμνασίου καλούν τους συμπολίτες να στηρίξουν αυτήν την προσπάθεια. Η αιμοδοσία θα πραγματοποιηθεί από τις 8:30 π.μ. έως τις 12:30 μ.μ. στο 8ο Γυμνάσιο, Ορμινίου με Απόλλωνος. (Τηλ. Σχολείου: 24210-71072)
Εθελοντική αιμοδοσία σήμερα στο 8ο Γυμνάσιο Βόλου
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































