Επερώτηση της ΛΑΣ για τις κεραίες κινητής τηλεφωνίας

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Επερώτηση για τις κεραίες κινητής τηλεφωνίας κατέθεσε στον πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Βόλου η παράταξη της Λαϊκής Συσπείρωσης
Όπως αναφέρεται στην επερώτηση, σήμερα λειτουργούν στο δήμο Βόλου κεραίες και σταθμοί βάσης κινητής τηλεφωνίας μέσα σε κατοικημένες περιοχές, και μάλιστα σε απόσταση αναπνοής από σχολεία και νηπιαγωγεία, όπως ακριβώς συμβαίνει με την κεραία στην συνοικία Καραγάτς, λίγες δεκάδες μέτρα από τα παράθυρα του 3ου Γυμνασίου – 3ου Λυκείου Βόλου. Ακόμη, το κέντρο της πόλης που έχει μετατραπεί σε «πάρκο» κεραιών κινητής τηλεφωνίας. Στην ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία των σταθμών σταθερής βάσης προστίθενται οι κεραίες μικροκυψελών, υποχρεώνοντας τους κατοίκους, του εργαζόμενους και τους επισκέπτες στο πολυσύχναστο κέντρο, να ζουν και να κινούνται μέσα σε ένα ιδιαίτερα βεβαρημένο δίκτυο ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας.

«Η νέα δημοτική αρχή έχει μεγάλες ευθύνες για αυτή την κατάσταση. Οι δηλώσεις του δημάρχου Βόλου ότι θα έρθει σε «συνεννόηση» με τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας έχουν στόχο να κατευνάσουν τις δικαιολογημένες ανησυχίες των κατοίκων και να αναβάλουν το ζήτημα για «αργότερα», τονίζει η ΛΑΣ, που εκτιμά ότι η Δημοτική Αρχή ή θα συγκρουστεί με τις εταιρείες κόντρα στα συμφέροντα των εταιρειών, με πολιτικές αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου και κινητοποιήσεις των κατοίκων της πόλης προχωρώντας στο «ξήλωμά» τους μέσα στις κατοικημένες περιοχές ή απλά θα παίζει το ρόλο του αναχώματος απέναντι στις δίκαιες απαιτήσεις και στις λαϊκές κινητοποιήσεις για τα κέρδη των εταιρειών.

Η Λαϊκή Συσπείρωση καλεί τα λαϊκά στρώματα να οργανώσουν και να δυναμώσουν τη πάλη τους, και να απαιτήσουν την απομάκρυνση των κεραιών μέσα από τις κατοικημένες περιοχές και ερωτά τι μέτρα θα πάρει η δημοτική αρχή για την απομάκρυνση των κεραιών κινητής τηλεφωνίας από κατοικημένες περιοχές, τι πρωτοβουλίες θα αναπτύξει σε συνεργασία με την ΠΕΔ Θεσσαλίας, την ΚΕΔΕ και τη Περιφέρεια Θεσσαλίας με στόχο τη αλλαγή του θεσμικού πλαισίου εγκατάστασης κεραιών κινητής τηλεφωνίας, πότε θα ενημερώσει το Δημοτικό Συμβούλιο και τους κατοίκους της πόλης για τον αριθμό, τις περιοχές εγκατάστασης, τη αδειοδότηση ή μη, το χρόνο εγκατάστασης των σταθμών βάσης κινητής τηλεφωνίας στα όρια του Δήμου Βόλου και πότε θα συζητηθεί το θέμα στο ΔΣ.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.