Ημερίδα για την «Εισαγωγή στην Αστρονομία» σήμερα στο Βόλο

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Μακρινίτσας (Κ.Π.Ε.Μ.) στο πλαίσιο της πράξης «Δράσεις δια βίου μάθησης για το περιβάλλον και την αειφορία» σε συνεργασία με το Γραφείο Σχολικών Συμβούλων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας και την Εταιρεία Αστρονομίας, οργανώνει ημερίδα με τίτλο: «Εισαγωγή στην Αστρονομία», σήμερα Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2015, στις 17:00 – 21:30, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Κινηματοθέατρου «Αχίλλειον» στο Βόλο. Η ημερίδα απευθύνεται στο ευρύ κοινό.
Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση, «η ημερίδα έχει ως στόχο να μυήσει το ευρύ κοινό στα θαύματα του σύμπαντος που διερευνά η επιστήμη της αστρονομίας και να δώσει εναύσματα και πληροφορίες για περαιτέρω ερασιτεχνική ενασχόληση με αυτή. Ξεκινώντας ένα συναρπαστικό ταξίδι από τη γειτονιά μας, το ηλιακό μας σύστημα και τους γείτονές μας, Σελήνη, Άρη, Αφροδίτη, Ερμή, θα συνεχίσουμε προς τον Δία, Κρόνο, Ουρανό και Ποσειδώνα και με τη βοήθεια των κομητών θα φτάσουμε μέχρι τις παρυφές του ηλιακού μας συστήματος στο μακρινό Πλούτωνα και τη ζώνη του Κάϊπερ».
Οι ενδιαφερόμενοι που θέλουν να συμμετέχουν στην ημερίδα πρέπει να δηλώσουν συμμετοχή στο Κ.Π.Ε. Μακρινίτσας στα εξής στοιχεία επικοινωνίας: τηλέφωνα 24280-90010 ή 69040, Fax: 24280-90010 & e-mail: [email protected] (γράφοντας στο θέμα: αστρονομία). Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. Η συμμετοχή είναι δωρεάν. Στους συμμετέχοντες που θα παρακολουθήσουν την ημερίδα θα χορηγηθεί βεβαίωση συμμετοχής».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.