Ομόφωνη απόφαση για τη λειτουργία μπάρας, που θα απαγορεύει την είσοδο στην περιοχή γύρω από την πλατεία Αγ. Νικολάου, έλαβε σήμερα η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής και το θέμα θα έρθει προς έγκριση στην επόμενη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Βόλου.
Η Διεύθυνση Βιώσιμης Κινητικότητας, εξέτασε το πρόβλημα της ανεξέλεγκτης στάθμευσης οχημάτων τόσο τη μέρα, όσο και κυρίως τη νύχτα, στην πλατεία του Μητροπολιτικού Ναού Αγ. Νικολάου Βόλου, ενώ πολλά οχήματα διέρχονται από τον πεζόδρομο της Αγ. Νικολάου και αναζητούν παράνομο χώρο στάθμευσης, θέτοντας σε κίνδυνο τους διερχόμενους πεζούς.
Η υπηρεσία, αφού πραγματοποίησε επιτόπια αυτοψία και έλαβε υπόψη τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά της Αγ. Νικολάου και τις γενικότερες συνθήκες κυκλοφορίας και στάθμευσης στην περιοχή, προτείνει την τοποθέτηση μπάρας ελέγχου επί των οδών Αγ. Νικολάου, αμέσως μετά το χώρο στάθμευσης των ΕΛΤΑ.
Όπως ανέφερε η πρόεδρος της ΕΠΖ Μίνα Καλογήρου, τα οχήματα άμεσης ανάγκης όπως πυροσβεστικά, ασθενοφόρα και περιπολικά θα έχουν δυνατότητα χειρισμού της μπάρας, για να διευκολυνθεί το έργο τους. Επίσης, πρόβλεψη υπάρχει και για την απρόσκοπτη διενέργεια θρησκευτικών τελετών στον Άγιο Νικόλαο, αλλά και για τον εφοδιασμό των καταστημάτων.
Το στέλεχος της Τεχνικής Υπηρεσίας Βόλου Κώστας Καραγιάννης τόνισε είναι ο ύστατος τρόπος είναι τοποθέτηση μπάρας πάνω από τα ΕΛΤΑ και ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών και Πολεοδομίας Θανάσης Σταυρίδης τόνισε ότι το μέτρο έχει ετοιμαστεί από την υπηρεσία, αν και υπάρχει κίνδυνος δολιοφθοράς από νεαρούς, όπως συνέβη και με τη μπάρα που τοποθετήθηκε στην οδό Κουμουνδούρου.
Πολυκατάστημα στην Αγριά χωρίς άδεια;
Στη διάρκεια της συνεδρίασης και την ώρα που συζητούνταν το θέμα εγκρίσεων αδειών, ο σύμβουλος της α’ ελάσσονος μειοψηφίας Νίκος Στόικος κατήγγειλε ότι στην Αγριά άνοιξε νέο υποκατάστημα πολυκαταστήματος σούπερ μάρκετ και το θέμα δεν ήρθε καν για προέγκριση στην Επιτροπή Ποιότητας Ζωής.
Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, το πολυκατάστημα άνοιξε στις 24 Μαρτίου και «γονάτισε» την οικονομία της Αγριάς, ενόψει του Πάσχα.
Η πρόεδρος της Επιτροπής Μίνα Καλογήρου ρώτησε τους υπηρεσιακούς παράγοντες, οι οποίοι ανάφεραν ότι στην υπηρεσία δεν ήρθε κάποιο αίτημα ίδρυσης πολυκαταστήματος στην Αγριά.
Τέλος, αναβλήθηκε η κρίση αιτήματος για τροποποίηση διαδρομών των λεωφορειακών γραμμών 1,3,15 και για υλοποίηση συναφών ρυθμίσεων κυκλοφορίας και στάθμευσης στην περιοχή «Άναυρος», μετά από αίτημα κατοίκων.































