Η Δομή Ισότητας των Φύλων Εργατικού Κέντρου Βόλου μαζί με το Σωματείο Υγειονομικών Υπαλλήλων Ν. Μαγνησίας, διοργανώνει για δεύτερη συνεχή χρονιά, εθελοντική αιμοδοσία την Δευτέρα 9 Μαρτίου 2015.
Από τις 09:00 έως τις 14:00, θα βρίσκεται μπροστά από το Εργατικό Κέντρο Βόλου, η Μονάδα Κινητής Αιμοδοσίας του Νοσοκομείου Βόλου.
Πληροφορίες και δηλώσεις για συμμετοχή στο τηλ. του Εργατικού Κέντρου Βόλου, 2421024735 (αρμόδιο άτομο: Περιστεροπούλου Δήμητρα) και στην πρόεδρο του σωματείου Υγειονομικών Υπαλλήλων και υπεύθυνη Δομής Ισότητας, κα Λιάτσικου Σμαράγδα τηλ. 6932211240.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































