Εκδήλωση για τη διαχείριση των υδάτινων πόρων με θέμα «Νερό: Κοινωνικό αγαθό ή εμπόρευμα;», διοργανώνει την ερχόμενη Τετάρτη 22 Απριλίου, στις 7 το απόγευμα η Τομεακή Επιτροπή Βόλου του ΚΚΕ, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Δημαρχείου Βόλου.
Στην πρόσκληση της εκδήλωσης το ΚΚΕ απευθύνει ερωτήματα αν μπορούμε να αξιοποιήσουμε σήμερα τους υδάτινους πόρους ώστε να διασφαλίζεται η επάρκεια και η ποιότητα του νερού, αν υπάρχει η δυνατότητα ανάπτυξης σύγχρονων έργων και υποδομών για την εξασφάλιση των αναγκαίων ποσοτήτων νερού για την ύδρευση – άρδευση, αν μπορούμε και ανάπτυξη να έχουμε και την απαραίτητη προστασία στο περιβάλλον και «αυτοδιαχείριση» ή κεντρικός σχεδιασμός.
Τις θέσεις του ΚΚΕ θα παρουσιάσει ο Αντώνης Ραλλάτος, υπεύθυνος της Ομάδας Περιβάλλοντος του Τμήματος Οικονομικής Επιτροπής και μέλος του Τμήματος Αγροτικής Πολιτικής της ΚΕ του ΚΚΕ.































