Ερώτηση για την απόφαση που αφορούσε την παρουσία ιδιωτικής εταιρείας φύλαξης στη ΔΕΥΑΜΒ την ημέρα των επεισοδίων κατέθεσε στο πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Βόλου, η Λαϊκή Συσπείρωση Βόλου.
Όπως αναφέρει, «την ημέρα συνεδρίασης του Δ.Σ. της ΔΕΥΑΜΒ, Παρασκευή 13 Μαρτίου, ανάμεσα στις δυνάμεις καταστολής των κινητοποιήσεων που χρησιμοποίησε η δημοτική αρχή Βόλου, διαπιστώθηκε και η παρουσία ανδρών ιδιωτικής εταιρείας φύλαξης (security). Μαζί με τους άνδρες των ΜΑΤ, προστέθηκαν και αυτοί στο απαράδεκτο σκηνικό τρομοκράτησης και αποκλεισμού δημοτών που ήθελαν να παραβρεθούν στη συνεδρίαση. Για τη Λαϊκή Συσπείρωση Βόλου είναι καθαρό ότι η επίδειξη αυταρχισμού από τη δημοτική αρχή δεν αφορά μόνο το συγκεκριμένο θέμα.
Αποτελεί «πρόβα» καταστολής και τρομοκράτησης των εργαζομένων της πόλης, μπροστά στην πολιτική ιδιωτικοποιήσεων των υπηρεσιών και της περιουσίας του δήμου, σύμφωνα και με την πολιτική της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, που είναι συνέχεια της πολιτικής της προηγούμενης κυβέρνησης, στα πλαίσια των εργαλειοθηκών της Ε.Ε. και του ΟΟΣΑ.
Η Λαϊκή Συσπείρωση Βόλου ζητά να γίνει συζήτηση στο Δ.Σ. Βόλου για τα γεγονότα στη ΔΕΥΑΜΒ, το οποίο και καλεί να καταδικάσει τις αντιδημοκρατικές ενέργειες της δημοτικής αρχής.
Με βάση τα παραπάνω:
Επερωτάται η δημοτική αρχή: Ποιος θεσμικό όργανο του Δήμου Βόλου ή της ΔΕΥΑΜΒ πήρε απόφαση για την πρόσληψη ιδιωτικής εταιρείας φύλαξης την ημέρα συνεδρίασης του Δ.Σ. της ΔΕΥΑΜΒ; Τι σύμβαση υπογράφηκε με την συγκεκριμένη εταιρεία, για ποιες υπηρεσίες και με τι αντίτιμο. Ποιος παραχώρησε κατάλογο και στοιχεία των «προσκεκλημένων και έδωσε εντολή να γίνεται έλεγχος ταυτοτήτων (face control) κατά την είσοδο των μελών του Δ.Σ. και των δημοτικών συμβούλων; Από ποιον αποφασίστηκε και από πότε έχει επιβληθεί αποκλεισμός στις συνεδριάσεις των οργάνων του Δήμου Βόλου στους εργαζόμενους – δημότες που θέλουν να παρουσιάσουν τις προτάσεις και τις θέσεις τους πάνω σε ζητήματα που τους αφορούν;































