Μήνυμα ζωής έδωσαν και πάλι οι αιμοδότες

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Μήνυμα ζωής, έδωσαν για μία ακόμη φορά οι συμμετέχοντες στην αιμοδοσία που πραγματοποιήθηκε χθες, μπροστά απ΄το πρώην δημαρχείο Ν. Ιωνίας, από μέλη του Συλλόγου εθελοντών αιμοδοτών «Η Αλληλεγγύη».
Όπως τονίστηκε, «με μοναδική ανταμοιβή την ηθική ικανοποίηση μας, δίνουμε Ελπίδα», ενώ τονίστηκε, ότι το τελευταίο διάστημα παρατηρείται έλλειψη αίματος και αυξημένες ανάγκες». Το γεγονός ότι πρέπει να συμβάλλουμε όλοι μας στην ενίσχυση του αποθέματος αίματος, ειδικά ενόψει του καλοκαιριού, σημείωσε ο Ειδικευόμενος βιοπαθολογίας κ. Δημ. Κατέρης, που ήταν υπεύθυνος γιατρός στην αιμοδοσία. Σημειώνεται ότι σήμερα Τετάρτη 22 Απριλίου, θα γίνει αιμοδοσία στον Αλμυρό (στο προαύλιο χώρο του ΕΠΑΛ Αλμυρού).

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.