Κατά τις αρχαιρεσίες του “Ομίλου για την προστασία της Ελληνικής Γλώσσας” που διεξήχθησαν στο Βόλο στις 19/3/2015 εξελέγησαν από τη Γενική Συνέλευση του Ομίλου τα πιο κάτω αναφερόμενα μέλη τα οποία συνήλθαν σε σώμα στις 24/3/15 και συγκρότησαν το νέο Διοικητικό Συμβούλιο : Πρόεδρος : Κωνσταντίνος Παπανικολάου, Αντιπρόεδρος : Αθανάσιος Λόης, Γραμματεύς : Χρυσούλα Σαραντοπούλου – Παπαευαγγέλου, Ταμίας : Μαγδαληνή Σκληθριώτου-Χαραλάμπους, Μέλος : Περικλής Πανταζής. Για την Εξελεγκτική Επιτροπή: Βασιλική Βαρακλιώτου, Κωνσταντίνα Βραχνιά, Γεώργιος Σαββίδης.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.





























