Άδοξο τέλος είχε σήμερα το μεσημέρι ένας 52χρονος υπάλληλος του Νοσοκομείου Βόλου, που έπαθε έμφραγμα του μυοκαρδίου, ενώ βρισκόταν στο Τρίκερι., απ’ όπου καταγόταν και, παρά τις προσπάθειες των γιατρών, έχασε τη «μάχη» για τη ζωή.
Ο λόγος για τον Φώτη Ζωγραφόπουλο, θερμαστή, επί σειρά ετών, στο Νοσοκομείο Βόλου, η είδηση του θανάτου του οποίου σκόρπισε θλίψη στους συγγενείς του, στους συναδέλφους του και όσους των γνώριζαν.
Όπως αναφέρουν έγκυρες πληροφορίες, ο άτυχος 52χρονος, που ήταν παντρεμένος και έχει οικογένεια, βρισκόταν στο Τρίκερι, που ήταν τόπος καταγωγής του, όταν έπαθε έμφραγμα, για να μεταφερθεί άμεσα στο Κέντρο Υγείας Αργαλαστής, όπου έφτασε και παρά των γιατρών, που επί 1,5 ώρα έκαναν προσπάθεια ανάνηψης, ο άτυχος 52χρονος υπέκυψε.
Τη Δευτέρα θα γίνει νεκροψία – νεκροτομή, για να διαπιστωθούν τα ακριβή αίτια θανάτου του.































