Οριστικοποιήθηκαν τα έργα ανάπλασης και υποδομών του Βόλου στο ΣΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Ευρεία σύσκεψη κατά τη διάρκεια της οποίας οριστικοποιήθηκε η πρόταση του Δήμου Βόλου για τα προς ένταξη έργα αστικής ανάπλασης και υποδομών στη νέα προγραμματική περίοδο του ΕΣΠΑ, πραγματοποιήθηκε σήμερα το μεσημέρι στην έδρα της Περιφέρειας Θεσσαλίας.

Από πλευράς Δήμου Βόλου στη σύσκεψη, επικεφαλής ήταν ο δήμαρχος Βόλου, κ. Αχιλλέας Μπέος, ενώ μετείχαν πολιτικά και υπηρεσιακά στελέχη του Δήμου και από πλευράς Περιφέρειας μετείχαν ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας, κ. Κώστας Αγοραστός, η αντιπεριφερειάρχης Μαγνησίας, κ. Δωροθέα Κολυνδρίνη και υπηρεσιακοί παράγοντες.

Την ερχόμενη Παρασκευή, 6 Φεβρουαρίου, στις 12 το μεσημέρι, σε συνέντευξη Τύπου στο Δημαρχείο Βόλου, ο κ. Αχιλλέας Μπέος θα παρουσιάσει το πρόγραμμα, όπως αυτό έχει καταρτιστεί.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.