Πασχαλινή «Δώρο-έκθεση» απ’τις «Ασπρες Πεταλούδες»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
Θα διαρκέσει έως το Μ. Σάββατο στο “Πόλιs” Τεχνών & Επιστημών

Ξεκίνησε την Παρασκευή 3 Απριλίου και συνεχίζεται με πολύ μεγάλη συμμετοχή του κοινού η μεγάλη Πασχαλινή Δωρο-έκθεση που διοργανώνουν οι «Άσπρες Πεταλούδες» με τους «Πολίτες Εν Γνώσει» στον χώρο “Πόλιs” Τεχνών και Επιστημών.

Η δωροέκθεση θα διαρκέσει έως και το Μεγάλο Σάββατο 11 Απριλίου σε έναν χώρο 100 τμ με πανέμορφες δημιουργίες από Λαμπάδες, Κοσμήματα, Ντεκουπάζ, Γλυκά Κουταλιού, Φυτικά Καλλυντικά & Σαπούνια, Διακοσμητικά Κεριά, Πίνακες Ζωγραφικής, Υφασμάτινα Χειροποίητα και ότι μπορεί να θελήσει ο καθένας να προσφέρει ως δώρο το Πάσχα ή προσωπικά σε πολύ χαμηλές τιμές.

Η έκθεση διοργανώνεται από το Ίδρυμα «Ασπρες Πεταλούδες» όπου ένα σημαντικό ποσό θα δoθεί για την ενίσχυση των σκοπών του και λειτουργεί με συνεχόμενο ωράριο από τις 10 το πρωί έως τις 9 το βράδυ.

Το “Πόλιs” τεχνών και επιστημών βρίσκεται στη Γ. Καρτάλη (Γαλλίας) & Χατζηαργύρη σε ισόγειο χώρο κάτω από τα δικαστήρια. Πληροφορίες στο τηλέφωνο 2421021021 ή στην ιστοσελίδα των Πολιτών Εν Γνώσει www.peg.gr/polis
petaloydes

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.