Ποσό 2,5 εκ. € τα διαθέσιμα του Δήμου Βόλου προς την ΤτΕ

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
Σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο Οικονομικών Δημήτρη Πέγιο

Στα 2,5 εκ. € ανέρχεται το ποσό των διαθεσίμων του Δήμου Βόλου, για υποχρεωτική μεταφορά στην Τράπεζα της Ελλάδος, όπως αποφάσισε, με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου η κυβέρνηση, σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο Οικονομικών Δημήτρη Πέγιο, που χαρακτήρισε την απόφαση τραγική και προέβλεψε ότι το δεύτερο βήμα θα είναι η δέσμευση ποσοστού των ιδιωτικών καταθέσεων…

Όπως ανέφερε ο αντιδήμαρχος «δημοσιεύτηκε χθες στο ΦΕΚ η απόφαση που αιφνιδίασε την ΚΕΔΕ και όλους τους Δήμους, αλλά με μια πιο ψύχραιμη ματιά νομίζω ότι δεν θα μας επηρεάσει ως Δήμο και για τη ρευστότητα». Αντίθετα, ανέφερε, μπορεί να έχουμε και κέρδος, διότι ο Δήμος Βόλου σήμερα δεν έχει κλειστά χρήματα (προθεσμιακές καταθέσεις), αλλά ανοιχτά όλα τα διαθέσιμά του κι εκεί που έπαιρνε τόκο περίπου 1%, τώρα θα παίρνει 2,5%, διότι η Τράπεζα της Ελλάδος κλείνει τα χρήματα σε δεκαπενθήμερα ρέπους.

Η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου αναφέρει ότι οι Δήμοι πρέπει να καταθέσουν τα χρήματα που δεν δημιουργούν ταμειακό πρόβλημα και ο Δημ. Πέγιος τόνισε ότι ο Δήμος Βόλου έχει σήμερα 5,5 εκ. € ταμειακά διαθέσιμα, αλλά έχει ήδη 2,5 εκ. € ενταλματοποιημένα γραμμάτια για να πληρωθούν πιστωτές, οι περισσότεροι από τους οποίους δεν πάνε να τα πάρουν, διότι δεν έχουν τις προϋποθέσεις (φορολογική, ασφαλιστική ενημερότητα κλπ.). Τα χρήματα αυτά όμως πρέπει να είναι σε πρώτη ζήτηση, διότι οι πιστωτές μπορούν να πληρωθούν όλοι μαζί.
Επίσης ο Δήμος πρέπει να κρατήσει ποσό 500.000 € που είναι η μισθοδοσία του επόμενους 15νθημέρου, μόνιμου προσωπικού, συμβασιούχων και αιρετών.

«Συνεπώς τα αποθεματικά που θα «τοκίσει» ο Δήμος Βόλου είναι 2,5 εκ. € και ελπίζουμε να ξεπεραστεί γρήγορα αυτή η «μίνι» κρίση, το «κόλπο» της κυβέρνησης για να φανεί ότι έχει επαρκή ταμειακά διαθέσιμα», δήλωσε ο αντιδήμαρχος.

Σχολιάζοντας την απόφαση αυτή της κυβέρνησης ο αντιδήμαρχος τη χαρακτήρισε τραγική «γιατί αν αυτό είναι το πρώτο μέρος του σεναρίου, το δεύτερο μπορεί να είναι η δέσμευση των ιδιωτικών καταθέσεων»…
Ο αντιδήμαρχος τόνισε ότι αυτό που γίνεται δεν είναι δημοκρατικό και δεν μπορεί ο καθένας να «βάζει χέρι» στα χρήματα είτε του Δήμου, είτε του ιδιώτη. «Θα δούμε όμως, τι θα πράξει και η ΚΕΔΕ κεντρικά και ελπίζουμε σε ένα καλύτερο αύριο», τόνισε.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.