Σε κολώνα της ΔΕΗ έπεσε Έλληνας οδηγός, που έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου του, στις 8.30 σήμερα το πρωί στο ύψος του Υπεραστικού ΚΤΕΛ στο Βόλο, ευτυχώς χωρίς να τραυματιστεί.
Σύμφωνα με την Τροχαία, το ατύχημα συνέβη λόγω της ολισθηρότητας του δρόμου, καθώς εκείνη την ώρα έβρεχε, ενώ, λόγω του ατυχήματος, υπήρξε διαρροή λαδιών στο δρόμο, όπου τροχονόμοι έριξαν πριονίδι.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































