Το γεγονός ότι μια σήραγγα του περιφερειακού, χωρίς πεζοδρόμια και λωρίδα έκτακτης ανάγκης, δεν θεωρείται καθόλα ασφαλής για τους διερχόμενους οδηγούς, ειδικά όταν από τη σήραγγα θα διέρχεται καθημερινά μεγάλος αριθμός φορτηγών αυτοκινήτων από και προς το εργοστάσιο της ΑΓΕΤ, επισημαίνει η παράταξη της «Δύναμης Βόλου»
Η παράταξη επισημαίνει ότι η λειτουργία του Περιφερειακού στο σύνολό του είναι επιβεβλημένη, ώστε να αποσυμφορηθούν κυκλοφοριακά συνοικίες του Βόλου και ιδίως από τη διέλευση βαρέων οχημάτων.
Με δεδομένη τη σημερινή τελική μορφή του έργου και την υπάρχουσα σήραγγα, πριν αυτή δοθεί σε κυκλοφορία, η «Δύναμη Βόλου» θεωρεί απολύτως επιβεβλημένο να γίνουν διορθωτικές παρεμβάσεις για να μειωθεί στο ελάχιστο δυνατό η επικινδυνότητα που φαίνεται να παρουσιάζει σήμερα για τους οδηγούς.
Προτείνει δε τη διερεύνηση για:
1. Την τοποθέτηση φωτεινών σηματοδοτών και στις δυο εισόδους της σήραγγας, προκειμένου στο εσωτερικό της να μη συναντώνται ταυτόχρονα δύο οχήματα σε αντίθετες λωρίδες κυκλοφορίας. Παράλληλα, η ροή των οχημάτων να ρυθμίζεται ανάλογα με την κίνηση που καταγράφεται σε κάθε ρεύμα κυκλοφορίας. Ανάλογες παρεμβάσεις έχουν ήδη γίνει σε τούνελ διπλής κατεύθυνσης σε χώρες του εξωτερικού, τα οποία προσφέρουν υψηλό βαθμό ασφάλειας.
2. Σε κάθε περίπτωση, να γίνει έλεγχος και πιστοποίηση της ασφάλειας της σήραγγας, πριν αυτή δοθεί σε κυκλοφορία, από ανεξάρτητο ειδικό επιστημονικό εργαστήριο ή φορέα, αναγνωρισμένου κύρους και σε συνεργασία πάντοτε με το Τεχνικό Επιμελητήριο.
3. Αναφορικά με το φορέα που θα αναλάβει τη συντήρηση του δρόμου, ο Δήμος Βόλου έχει κάθε έννομο συμφέρον, να ζητήσει από τις αρμόδιες Αρχές, σε στενή συνεργασία και σε συνεννόηση με την Περιφέρεια Θεσσαλίας, το χαρακτηρισμό του συνόλου του Περιφερειακού δρόμου ως εθνικού δικτύου, προκειμένου να αναλάβει η Περιφέρεια Θεσσαλίας τη συντήρησή του, η οποία μπορεί να διαθέσει και τις χρηματοδοτήσεις, αλλά και το απαραίτητο εξειδικευμένο προσωπικό και εξοπλισμό για το σκοπό αυτό.































