Έναν 27χρονο και έναν 22χρονο Έλληνες, εντόπισαν σήμερα αστυνομικοί του Α.Τ. Περιφέρειας, διότι οδηγούσαν μοτοσικλέτα, ιδιοκτησίας 40χρονου Έλληνα, που είχε κλαπεί στις 29 Μαρτίου, από τη Ν. Ιωνία.
Οι αστυνομικοί κατάσχεσαν το δίκυκλο και το απέδωσαν στον ιδιοκτήτη του και σχημάτισαν δικογραφία σε βάρος των δύο δραστών που δεν συνελήφθησαν, λόγω παρέλευσης του αυτόφωρου.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































