Σύντομα πρόκειται να τοποθετηθεί στο Βόλο, μόνιμη επίτροπος του Ελεγκτικού Συνεδρίου, καθώς προ ημερών συνήλθε το Δευτεροβάθμιο Συμβούλιο του Ελεγκτικού Συνεδρίου που έκανε έλεγχο των προσφυγών των διευθυντών ελεγκτών και επέλεξε για το Βόλο την κα Μαρία Λήμνιαλη.
Σύμφωνα με πληροφορίες του magnesianews.gr από κύκλους του Ελεγκτικού Συνεδρίου, το πρακτικό της απόφασης της Δευτεροβάθμιας Επιτροπής, έχει αποσταλεί προ διημέρου στον υπουργό Δικαιοσύνης κ. Νίκο Παρασκευόπουλο για υπογραφή και, αφού υπογράψει, η επίτροπος του Ελεγκτικού Συνεδρίου αναμένεται να εγκατασταθεί μόνιμα στο Βόλο, για να εγκρίνει τα εντάλματα πληρωμών των Δήμων.
Η ίδια πηγή του Ελεγκτικού Συνεδρίου, με αφορμή την επιστολή του δημάρχου Βόλου Αχιλλέα Μπέου, προς τον υπουργό Δικαιοσύνης, για το θέμα του επιτρόπου, στην οποία σημείωνε ότι παρατηρούνται σημαντικές καθυστερήσεις και δυσλειτουργίες σε ζωτικά θέματα λειτουργίας του Δήμου και κυρίως στον τομέα των έργων και στις συναλλαγές με προμηθευτές, ανέφερε ότι μετά από εσωτερική έρευνα που έγινε, διαπιστώθηκε ότι η καθυστέρηση υπογραφής ενταλμάτων που αναφέρει ο δήμαρχος Βόλου, αφορά το πολύ δύο ημέρες…































