Σύσκεψη οργανώνεται αναφορικά με το ζήτημα της πανελλαδικής καμπάνιας που αναλαμβάνουν οι εργάτες του κατειλημμένου εργοστασίου της Βιομηχανικής Μεταλλευτικής, της αυτοδιαχειριζόμενης ΕΡΤ και των Τσιμέντων Χαλκίδας, η οποία σχεδιάζεται για τις 3-6 Απρίλη 2015 με κύριο σκοπό την άμεση ικανοποίηση των αιτημάτων των εργαζομένων.
Το «Καραβάνι Αντίστασης και Αλληλεγγύης» σχεδιάζεται για τις 3-6 Απριλίου, ωστόσο στο χώρο Κινημάτων του Βόλου (Ιωλκού 33) την Τετάρτη 25 Μαρτίου στις 11:30 το πρωί, θα πραγματοποιηθεί σύσκεψη με πρωτοβουλία για «Ανεξάρτητο Κέντρο Αγώνα Εργατών Μαγνησίας». Οι συμμετέχοντες θα έχουν σταθμό το Βόλο και μια σειρά ζητημάτων πρέπει να συζητηθούν για την επιτυχία της καμπάνιας που αφορά ολόκληρη την εργατική τάξη.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































