Κατηγορηματικοί ότι υπήρξε τόσο προφορική, όσο και γραπτή ενημέρωση ότι το 6ο Νηπιαγωγείο θα παραμείνει κλειστό στις 18 Μαρτίου 2015, λόγω επιμορφωτικής ημερίδας των νηπιαγωγών, είναι οι γονείς των παιδιών του σχολείου, που αναφέρονται στο περιστατικό της αναμονής ενός μικρού παιδιού, έξω από το σχολείο, που είχε επιστρέψει τελικά στο σπίτι του με τη συνδρομή της Αστυνομίας.
Οι 33 γονείς των παιδιών του σχολείου εκφράζουν οργή και αγανάκτηση και χαρακτηρίζουν αναληθή όσα γράφηκαν σε μερίδα του Τύπου σχετικά με το νήπιο που έμεινε κλειδωμένο εκτός του σχολείου και δηλώνουν κατηγορηματικά ότι είχαν ενημερωθεί έγκαιρα προ διημέρου ότι το Νηπιαγωγείο (όπως και όλα τα Νηπιαγωγεία του Βόλου και της Ν. Ιωνίας) θα παρέμεναν κλειστά λόγω της επιμορφωτικής ημερίδας.
Τονίζουν δε ότι άδικα διασύρθηκε μια σχολική μονάδα και το εκπαιδευτικό προσωπικό της που ουδεμία ευθύνη έφερε για το συμβάν.































