Φόρεσε «μπλούζα» δεύτερος ογκολόγος στο Νοσοκομείο

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Έναν ακόμη επικουρικό ογκολόγο απέκτησε από σήμερα το Νοσοκομείο του Βόλου, που αναμένεται να ενισχύσει σημαντικά το ομώνυμο τμήμα και τις πολύ μεγάλες ανάγκες που υπάρχουν.

Ο ειδικός γιατρός φόρεσε σήμερα την ιατρική «μπλούζα» και, για διάστημα 18 μηνών, μαζί με τον μοναδικό ογκολόγο Γιώργο Ρήγα και μια επικουρική παθολόγο γιατρό που συμβάλει στο έργο του τμήματος, αναμένεται να συμβάλει σημαντικά στην εξυπηρέτηση των πολλών εκατοντάδων ασθενών που κάνουν τη θεραπεία τους.

Σημειώνεται ότι για την έλευση δεύτερου ογκολόγου στο «Αχιλλοπούλειο» έκανε μεγάλο αγώνα ο διοικητής του Νοσοκομείου Κώστας Καραμπάτσας.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.