23χρονος έπεσε με το αυτοκίνητό του πάνω σε σταθμευμένα οχήματα στο κέντρο του Βόλου

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΡΧΕΙΟΥ
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
Νωρίς το πρωί της Κυριακής

Τροχαίο ατύχημα με υλικές ζημιές σημειώθηκε νωρίς το πρωί της Κυριακής 22/03 στο κέντρο του Βόλου και στη συμβολή των οδών Πολυμέρη με Βλαχάβα, χωρίς να καταγράφεται κάποιος σοβαρός τραυματισμός.

Ήταν περίπου στις 04:30 όταν ο 23χρονος οδηγός του οχήματος, έχασε προφανώς τον έλεγχό του για να πέσει πάνω σε δύο σταθμευμένα οχήματα, με την Τροχαία και την Πυροσβεστική να σπεύδουν στο σημείο, καθώς το αυτοκίνητο του 23χρονου άρχισε να βγάζει καπνούς. Ωστόσο δεν χρειάστηκε κάποια ιδιαίτερη παρέμβαση της Πυροσβεστικής, ενώ η Τροχαία έλεγξε τον νεαρό για να δει αν οδηγούσε υπό την επήρεια αλκοόλ, όπως και διαπιστώθηκε, ενώ συνελήφθη.

Η Τροχαία Βόλου έχει επιληφθεί του συμβάντος.

 

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.