Ανησυχία γονέων των 1ου Γυμνασίου και 1ου Λυκείου Ν. Ιωνίας για την ενδεχόμενη μετατροπή τους σε Πειραματικά

Την ανησυχία τους εκφράζουν οι Σύλλογοι Γονέων Γονέων και Κηδεμόνων των 1ου Γυμνασίου και 1ου Λυκείου Ν. Ιωνίας για την ενδεχόμενη μετατροπή των σχολείων σε Πειραματικά επισημαίνοντας μεταξύ άλλων πως δεν υπήρξε σχετική ενημέρωση, ενώ η ανησυχία έγκειται για τους όρους και τις προϋποθέσεις που θα τεθούν σ’ αυτή την αλλαγή.
Όπως σημειώνουν σε ανακοίνωσή τους «1. Οι Σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Γυμνασίου και 1ου Λυκείου Νέας Ιωνίας εκφράζουν την έντονη ανησυχία τους σχετικά με την πιθανότητα μετατροπής των ανωτέρω σχολείων σε Πειραματικά. Πολλά ερωτήματα δημιουργήθηκαν με πρωταρχικό το πώς μια τέτοια πρόταση – απόφαση προωθείται προς υλοποίηση (;) χωρίς καμία ενημέρωση και μάλιστα σε περίοδο δύσκολων συνθηκών λόγω της πανδημίας και με τα σχολεία κλειστά.
2. Ποιο είναι το μέλλον των σημερινών εξακοσίων μαθητών, καθώς όπως είναι γνωστό, η φοίτηση στα Πειραματικά γίνεται με κλήρωση; Πού θα φοιτήσουν οι μαθητές που δεν θα κληρωθούν και θα αναγκαστούν να μετακινηθούν όχι στα όμορα σχολεία που είναι πλήρη, αλλά σε άλλες περιοχές αρκετά μακρύτερα από τον τόπο κατοικίας τους; Κάτι που θα επιφέρει όχι μόνο επιβάρυνση στον οικογενειακό προγραμματισμό, αλλά θα δημιουργήσει έντονα ψυχολογικά προβλήματα στους μαθητές που θα χάσουν τους συμμαθητές τους και το σχολείο της γειτονιάς τους.
3. Το πρόγραμμα σπουδών, η διδασκόμενη και εξεταστέα ύλη θα συμβαδίζουν με τα υπόλοιπα σχολεία;
4. Υπάρχουν οι ανάλογες υποδομές για να στηρίξουν ένα τέτοιο εγχείρημα;
5. Γιατί, ένα σχολείο με ιστορία εβδομήντα και πλέον χρόνων που συνδέεται με την «θρυλική παράγκα» και την ιστορία της ΄΄προσφυγικής΄΄ Ν. Ιωνίας να αλλοιώσει τη φυσιογνωμία του;
6. Οι παραπάνω ανησυχίες και προβληματισμοί δημιούργησαν ένα κλίμα αρνητισμού και αντίθεσης, στην πρόταση μετατροπής των σχολείων μας.
Κλείνοντας θα θέλαμε να διευκρινίσουμε ότι οι ανησυχίες μας δεν είναι για την ύπαρξη ενός Πειραματικού σχολείου, άλλωστε η λειτουργία ενός σχολείου είναι απόδειξη πολιτισμού, αλλά για τους όρους, τις προϋποθέσεις λειτουργίας του και το γιατί δε δημιουργείται εξαρχής».