Δεκάδες Βολιώτες και φοιτητές στον σιδηροδρομικό σταθμό Βόλου-«Δεν είναι η κακιά στιγμή» (φωτογραφίες)

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
Ζητούν να αποδοθούν ευθύνες

Δεκάδες Βολιώτες, αλλά και φοιτητές από όλα τα τμήματα του Βόλου συμμετείχαν στην κατάθεση λουλουδιών που είχαν καλέσει οι Φοιτητικοί Σύλλογοι στις γραμμές των τρένων έξω από τον ΟΣΕ. Τη θλίψη και την οργή των παρευρισκόμενων συνόδευσε η αλληλεγγύη που εκφράστηκε, καλώντας στην εθελοντική αιμοδοσία στο νοσοκομείο του Βόλου. Τα λόγια “Οι νεκροί μας – Τα κέρδη τους” ξεχείλιζε από παντού! Το έγκλημα δεν θα ξεχαστεί! Κατά τη διάρκεια της σιωπηρής διαμαρτυρίας κρατήθηκε ενός λεπτού σιγή στη μνήμη των θυμάτων, ανάμεσα τους πολλοί φοιτητές. «Σε συνέχεια της έκφρασης αλληλεγγύης αλλά και καταγγελίας του γεγονότος, ζητώντας να αποδοθούν όλες οι ευθύνες, καλούμε όλους τους συμφοιτητές μας σε συλλαλητήριο την Παρασκευή 3/3 στις 12.00 στο Θόλο» τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση των φοιτητικών συλλόγων Βόλου.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.