Διαμαρτυρία Γιάννη Μάγγου για τη δίκη των αστυνομικών στον Βόλο

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Διαμαρτύρεται ο πατέρας του Βασίλη Μάγγου, Γιάννης για τις συνεχόμενες αναβολές της δίκης των αστυνομικών στο Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο Καρδίτσας, μετά την πέμπτη κατά σειρά αναβολή δεν έχει ακόμη προσδιοριστεί.

Αντίθετα όπως αναφέρει σε ανάρτησή του προσδιορίστηκε για την 1η Απριλίου η δίκη κατ’ έφεση των τριών αστυνομικών που καταδικάστηκαν πρωτόδικα σε ποινή φυλάκισης δύο ετών. Αναλυτικά όπως αναφέρει: «Η επόμενη δικάσιμος, μετά την 5η συνεχή αναβολή, την οποία έλαβαν οι κατηγορούμενοι δεν έχει προσδιοριστεί ακόμη.

Αντιθέτως (και ω του θαύματος) ορίστηκε για την 1η Απριλίου η εκδίκαση της έφεσης των τριών αστυνομικών που όλοι καταδικάστηκαν πρωτόδικα σε ποινή φυλάκισης δύο ετών. Και φαίνεται πως αντί ν αρχίσει η δίκη στην Καρδίτσα, θα εκδικαστεί πρώτα ή έφεση στο Βόλο…

Θα μπορούσε κανείς να υποθέσει ότι με τις συνεχείς και σκόπιμες αναβολές οι κατηγορούμενοι προσβλέπουν σε κάποια «ευνοϊκή» γι αυτούς σύνθεση του δικαστηρίου στο μικτό ορκωτό ή σε κάποια ευνοϊκή απόφαση στο Βόλο. Ή ότι θα οριστεί εισαγγελέας ο ένας από τους δύο που απέρριψαν δύο μηνύσεις μας…

Δεν πιστεύω τίποτα από όλα αυτά. Πιστεύω στην αρχή της δίκαιης δίκης και είμαι βέβαιος ότι αυτή θα επικρατήσει στο δικαστήριο είτε στην Καρδίτσα, είτε στον Βόλο. Το δικαστήριο προφανώς και αυτονόητα θα μελετήσει τα υπάρχοντα στοιχεία και ανάλογα θα κρίνει. Και τα ντοκουμέντα στην περίπτωση του Βασίλειου Μάγγου δεν είναι τα συναισθήματα των γονιών του, αλλά καταθέσεις αυτοπτών μαρτύρων, βίντεο και φωτογραφίες. Είναι ιατρικά έγγραφα, πορίσματα, εισαγγελικές διατάξεις και βουλεύματα, από εθνικούς, κρατικούς φορείς και υπηρεσίες.

Υποθέτω επίσης κ. υπουργέ του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, ότι οι πολύμηνες αναβολές δεν πήγαν πιο πίσω την υπηρεσιακή εκδίκαση της υπόθεσης στη Θεσσαλονίκη, όπου και εκεί οι έξι κατηγορούμενοι αστυνομικοί παραπέμφθηκαν για κακουργήματα και με το ερώτημα της απόταξης.

Όσον αφορά τις αστείες αναβολές υποθέτω ότι ο εμπαιγμός προς το δικαστήριο έχει και όρια.

Όλα αυτά δεν μας απογοητεύουν, αντιθέτως μας πεισμώνουν και μας συσπειρώνουν.

Είμαστε εδώ. Η κοινωνία είναι εδώ. Η αλληλεγγύη είναι εδώ. Το κίνημα είναι εδώ, ενωμένο δυνατό. Δεν πτοούμαστε. Δεν θα σταματήσουμε να κραυγάζουμε: «Όχι στην αστυνομική βία».

Δεν θα σταματήσουμε ν απαιτούμε δικαιοσύνη. Τα ντοκουμέντα βοούν».

 

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.