Οι Διοικήσεις των συνταξιουχικών οργανώσεων Μαγνησίας καλούν τους συνταξιούχους περιοχής να συμμετέχουν σε συγκέντρωση – παράσταση διαμαρτυρίας για την υγεία, σήμερα Πέμπτη 19 Μαρτίου στις 11:00 π.μ. έξω από το Γενικό Νοσοκομείο Βόλου, μαζί με τους υγειονομικούς του Νοσοκομείου Βόλου, με τα σωματεία και φορείς της πόλης, για να ενώσουν, όπως σημειώνουν σε ανακοίνωσή τους, τις δυνάμεις τους, διεκδικώντας και υπερασπίζοντας το πραγματικό Δημόσιο, δωρεάν, καθολικό σύστημα Υγείας – Πρόνοιας, πλήρως χρηματοδοτούμενο από το κράτος.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































