Δήμος Βόλου: Και ηλεκτρονικά τα παράπονα στον δήμαρχο

Μέσω της δωρεάν εφαρμογής novoville

Και ηλεκτρονικά πλέον θα μπορούν τα εκφράζουν τα παράπονα στον δήμαρχο οι πολίτες του Βόλου, μέσω της δωρεάν εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα Novoville, που παρουσίασε σε συνέντευξη Τύπου ο εκτελών χρέη δημάρχου Θάνος Θεοδώρου με τον συνιδιοκτήτη της εταιρίας τεχνολογίας.

Μέσω της εφαρμογής οι πολίτες μπορούν να αναφέρουν με απλό, γρήγορο και δωρεάν τρόπο, προβλήματα που συναντούν στην καθημερινότητα τους.

Ο Θάνος Θεοδώρου δήλωσε ότι η Δημοτική Αρχή από την ανάληψη των καθηκόντων της, άνοιξε την πόρτα του γραφείου Δημάρχου για τους δημότες, εφάρμοσε το πρόγραμμα «Δημοσθένης», όπου οι πολίτες μπορούν να πουν τα παράπονά τους παίρνοντας έναν 10ψήφιο τηλεφωνικό αριθμό και σήμερα παρουσιάζει το Novoville, μέσω του οποίου ο πολίτης μπορεί να φωτογραφίσει και να στείλει στο Δήμο τα προβλήματα – κακώς κείμενα, ώστε να ενημερωθούν οι υπηρεσίες για να δρομολογήσουν τη λύση τους.

Ο συνιδιοκτήτης της εταιρίας τεχνολογίας Ηρακλής Μπουραντάς δήλωσε ότι για την εταιρία ο Βόλος πρέπει να αποτελέσει success story και χαρακτήρισε αξιοσημείωτη την κίνηση της Δημοτικής Αρχής να λειτουργήσει με διαφάνεια, λέγοντας ότι έχει τη βούληση να δώσει λύσεις στα προβλήματα των δημοτών.

Η εφαρμογή Novoville ήδη εφαρμόζεται σε 17 Περιφέρειες και Δήμους της Ελλάδας, ενώ το στέλεχος της εταιρίας δήλωσε ότι τις επόμενες ημέρες ξεκινάει συνεργασία με Δήμο της Μ. Βρετανίας, καθώς αναπτύσσεται και στο εξωτερικό.

Επιδίωξη είναι με την εφαρμογή να ενισχυθεί η συμμετοχή των πολιτών και να βελτιστοποιηθεί παροχή υπηρεσιών, εκ μέρους του Δήμου Βόλου, ενώ ο πολίτης θα έχει την ευκαιρία, μέσω της εφαρμογής να παρακολουθεί ζωντανά την επίλυση του προβλήματος που δηλώνει.

Το όλο εγχείρημα κόστισε στο Δήμο Βόλου το ποσό των 7.200 € και επεκτείνεται σε όλο το εύρος του, και, σύμφωνα με τον κ. Μπουραντά, στόχος είναι να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή ποσοστό 10% των δημοτών τους πρώτους τέσσερις μήνες της λειτουργίας της.
Σημειώνεται ότι αν κατεβάσει κάποιος δωρεάν την εφαρμογή στο κινητό του τηλέφωνο, φωτογραφίζει με την κάμερα του κινητού του, επιλέγει την κατηγορία του προβλήματος και στέλνει την αναφορά στο Δήμο με ένα κλικ, ενώ για την αναφορά ενημερώνονται οι υπηρεσίεςτου Δήμου on line.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.