Επίσκεψη μαθητών του 1ου Γυμνασίου Βόλου στον «Εσταυρωμένο»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Με ιδιαίτερη χαρά, υποδέχτηκαν τα μέλη του «Ε» το πρωί της Τρίτης 24 Φεβρουαρίου στο Κέντρο Διαχείρισης Ανθρωπιστικής Βοήθειας (ΚΕ.Δ.Α.Β.) του «Εσταυρωμένου» μία ομάδα 24 μαθητών του 1ου Γυμνασίου Βόλου, με τη συνοδεία τριών  εκπαιδευτικών. Στην αυλή του ΚΕ.Δ.Α.Β. τους ομίλησε ο πρόεδρος του Δ.Σ., π. Θεόδωρος Μπατάκας, και στη συνέχεια ξεναγήθηκαν σ’ όλους τους χώρους των κοινωνικών δομών του «Εσταυρωμένου» με την ευγενική καθοδήγηση και βοήθεια δύο εθελοντριών: Της κ. Κερασίας Παπαγεωργίου-Γκαβανούδη και της κ. Αικατερίνης Μπαρμπάκου.

Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να διδαχτούν εμπράκτως το τι σημαίνει ανιδιοτελής εθελοντισμός και γνώρισαν με διάφορα παραδείγματα την άλλη όψη της ζωής που χαρακτηρίζεται από την ανέχεια, την ανεργία, την έλλειψη στέγης, τον εγκλεισμό, την παραβατικότητα, αλλά και τον ρατσισμό που κυριαρχεί στην εποχή μας. Όλοι έμειναν ευχαριστημένοι, αφού στο τέλος  έλαβαν και δώρα, προσφορά του Δ.Σ. του Συλλόγου.

 

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.