Με ιδιαίτερη χαρά, υποδέχτηκαν τα μέλη του «Ε» το πρωί της Τρίτης 24 Φεβρουαρίου στο Κέντρο Διαχείρισης Ανθρωπιστικής Βοήθειας (ΚΕ.Δ.Α.Β.) του «Εσταυρωμένου» μία ομάδα 24 μαθητών του 1ου Γυμνασίου Βόλου, με τη συνοδεία τριών εκπαιδευτικών. Στην αυλή του ΚΕ.Δ.Α.Β. τους ομίλησε ο πρόεδρος του Δ.Σ., π. Θεόδωρος Μπατάκας, και στη συνέχεια ξεναγήθηκαν σ’ όλους τους χώρους των κοινωνικών δομών του «Εσταυρωμένου» με την ευγενική καθοδήγηση και βοήθεια δύο εθελοντριών: Της κ. Κερασίας Παπαγεωργίου-Γκαβανούδη και της κ. Αικατερίνης Μπαρμπάκου.
Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να διδαχτούν εμπράκτως το τι σημαίνει ανιδιοτελής εθελοντισμός και γνώρισαν με διάφορα παραδείγματα την άλλη όψη της ζωής που χαρακτηρίζεται από την ανέχεια, την ανεργία, την έλλειψη στέγης, τον εγκλεισμό, την παραβατικότητα, αλλά και τον ρατσισμό που κυριαρχεί στην εποχή μας. Όλοι έμειναν ευχαριστημένοι, αφού στο τέλος έλαβαν και δώρα, προσφορά του Δ.Σ. του Συλλόγου.































