Ερασμία Καλαφάτη: “Έχουμε δήμαρχο;”- Θεοδώρου: Απρέπεια αυτή η ερώτηση”

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Τον λόγο πήρε η δημοτική σύμβουλος της Συμμαχίας για τον Βόλο κ. Ερασμία Καλαφάτη στην αρχή της συνεδρίασης γισ τη λογοδοσία της δημοτικής αρχής και ρώτησε τον πρόεδρο του ΔΣ εάν υπάρχει δήμαρχος σε αυτή την πόλη και γιατί δεν παρίσταται στις συνεδριάσεις. Ο πρόεδρος του ΔΣ απάντησε ότι ο δήμαρχος επισκέφθηκε το πρωί σχολεία, έπειτα είχε ραντεβού και εργάζεται σκληρά για την πόλη. Σημείωσε ότι είναι απρέπεια η ερώτηση αυτή και τόνισε πως ίσως και η συμπεριφορά των συμβούλων να παίζει ρόλο στην απουσία του δημάρχου από τα δημοτικά συμβούλια.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.