Εξαγριωμένοι οι έμποροι του Βόλου- «Η πόλη δεν είναι εργοτάξιο»

φωτογραφία αρχείου
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
Παρέμβαση του Δήμου, της Αστυνομίας και της Επιθεώρησης Εργασίας για τα έργα οπτικών ινών, ζητά ο Εμπορικός Σύλλογος Βόλου

Την αγανάκτησή του εκφράζει ο Εμπορικός Σύλλογος Βόλου για τα έργα οπτικών ινών, που πραγματοποιούνται στο κέντρο της πόλης, υπογραμμίζοντας ότι η πόλη δεν μπορεί να μετατραπεί σε εργοτάξιο χωρίς κανόνες και η αγορά δεν μπορεί να λειτουργεί μέσα σε παγίδες. Εκφράζοντας το σύνολο των εμπόρων ο Σύλλογος ζητά άμεση παρέμβαση πριν, όπως τονίζει, θρηνήσουμε σοβαρότερα περιστατικά, καθώς σχεδόν πολλοί είναι οι τραυματισμοί πολιτών, εξαιτίας των έργων. Απαιτεί δε άμεσες ενέργειες, ουσιαστικούς ελέγχους, ασφαλείς συνθήκες διέλευσης και ξεκάθαρο χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης των εργασιών.

Ειδικότερα, στην ανακοίνωσή του εκφράζει την έντονη ανησυχία και αγανάκτησή του για την κατάσταση που επικρατεί στο κέντρο της πόλης εξαιτίας των έργων οπτικών ινών, τα οποία εξελίσσονται χωρίς σαφή χρονοδιαγράμματα, με εμφανείς ελλείψεις στην οργάνωση, στη σήμανση και στην προστασία των πολιτών.

Ο Σύλλογος, υποστηρίζει ότι το πρόσφατο περιστατικό τραυματισμού ηλικιωμένου πολίτη στην οδό Ερμού, μετά από πτώση σε χαντάκι, δεν αποτελεί ένα μεμονωμένο γεγονός, καθώς έρχεται να επιβεβαιώσει με τον πιο ανησυχητικό τρόπο όσα εδώ και ημέρες καταγγέλλει ο Σύλλογος, οι επαγγελματίες και οι πολίτες για την επικίνδυνη εικόνα που παρουσιάζουν σημεία των παρεμβάσεων στο εμπορικό κέντρο.
Μάλιστα, σημειώνει ότι δεν πρόκειται για το πρώτο περιστατικό τραυματισμού ή μικροτραυματισμού πολίτη. «Και τις προηγούμενες ημέρες είχαν αναφερθεί στον Σύλλογο αντίστοιχα συμβάντα, τα οποία ωστόσο δεν έλαβαν δημοσιότητα. Αυτό σημαίνει ότι το πρόβλημα δεν είναι περιστασιακό, αλλά υπαρκτό, επαναλαμβανόμενο και πλέον ιδιαίτερα σοβαρό», σημείωσε χαρακτηριστικά.

Με εμφατικό τρόπο ο Εμπορικός Σύλλογος Βόλου υπογραμμίζει ότι «Η αγορά του Βόλου δεν μπορεί να λειτουργεί υπό συνθήκες ανασφάλειας. Δεν μπορεί πολίτες, επαγγελματίες, εργαζόμενοι, ηλικιωμένοι και επισκέπτες να κινούνται καθημερινά ανάμεσα σε ανοιχτές τομές, πρόχειρες αποκαταστάσεις, ανεπαρκή περίφραξη και ελλιπή σήμανση. Τα έργα υποδομής είναι αναγκαία, όμως είναι αυτονόητο ότι πρέπει να εκτελούνται με τάξη, ευθύνη, σωστή επιτήρηση και απόλυτο σεβασμό στην ασφάλεια του κοινού και στη λειτουργία της τοπικής αγοράς».
Για τον λόγο αυτό, επανέρχεται εκ νέου στο θέμα και προχωρά σε νέες παρεμβάσεις προς κάθε αρμόδια αρχή και συγκεκριμένα προς τον Δήμο Βόλου, την Ελληνική Αστυνομία και την Επιθεώρηση Εργασίας, ζητώντας άμεσους ελέγχους.

Παράλληλα, ο Σύλλογος ζητά για ακόμη μια φορά από τους εργολάβους πλήρη ενημέρωση σχετικά με τα χρονοδιάγραμμα, τους όρους ασφαλείας και την εποπτεία, ενώ καλεί και την Αστυνομία στο μέτρο που της αναλογεί να εντείνει τους ελέγχους στα σημεία όπου διαπιστώνονται κίνδυνοι για τους διερχόμενους (πεζούς και αυτοκίνητα).

Ο Εμπορικός Σύλλογος Βόλου στέλνει, όπως τονίζει, ξεκάθαρο μήνυμα. «Η πόλη δεν μπορεί να μετατραπεί σε εργοτάξιο χωρίς κανόνες και η αγορά δεν μπορεί να λειτουργεί μέσα σε παγίδες.Πριν θρηνήσουμε σοβαρότερα περιστατικά, απαιτούνται άμεσες ενέργειες, ουσιαστικοί έλεγχοι, ασφαλείς συνθήκες διέλευσης και ξεκάθαρο χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης των εργασιών.Ο σεβασμός στον πολίτη, στον επαγγελματία και στη δημόσια ασφάλεια δεν είναι διαπραγματεύσιμος».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.