Σπασμένα είναι εδώ και πολύ καιρό τα πλακάκια του πεζοδρομίου στην οδό Ιάσονος μετά την Κ. Καρτάλη και έχουν τοποθετηθεί κίτρινες πινακίδες εδώ και δέκα μέρες, για να προσέχουν οι πεζοί που να πατήσουν, λες και μπορούν να περπατήσουν στο υπόλοιπο τμήμα του πεζοδρομίου, που είναι άριστα φτιαγμένο!

Βέβαια, για την κατάντια των πεζοδρομίων ο Αχ, Μπέος δεν έριξε ούτε ένα δάκρυ, αλλά έκλαιγαν στο Δημαρχείο από τη χαρά τους για την έγκριση των όρων σύνδεσης της ενεργειακής κοινότητας. Δυο πλακάκια δεν έχει στις αποθήκες του ο Δήμος για να αντικαταστήσει τα σπασμένα; Ή τελικά στις αποθήκες βρίσκονται μόνο βιγγόνιες, κυκλάμινα, πανσέδες και πικροδάφνες;
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































